Selamm🥳
Doğum yapan kadınların her şeyi belli bir süre bırakıp hayatlarının sadece o bebekten ibaret olması ne kadar doğru sizce?
#reda


Hayır böyle bir zorunluluk yok ama kadınların bazıları lohusalık dönemlerini ağır geçirir hal böyle olunca ister istemez sadece bebeğe odaklı olunuyor çünkü sadece annesine muhtaç bir canlı.
Hiç sevmem izole ruh hallerini, bebeği tüm hayatın merkezi yapan kadın da olmak istemem işin doğrusu.. Bilinçli kadın kendisine çok iyi bakmalı, doğum yaptı diye köşesine çekilmemeli kesinlikle.. Hayata sımsıkı sarılıp hayat dolu, enerjik, deli dolu ve en başta biricik sevgilisini; eşini ihmal etmeden yine hayata devam etmeli ✔️
ortada her şeyiyle anneye bağımı bir can olduğu için mesela
sağol canım
Her kadın için geçerli olmayabilir bu
Sağol canım benim
Cevap
12Cevap
Hayır zorunda değildir neden zorunda olsun ki.. önemli olan sağlıklı bakması kendine.. ama çocuk bakmak ya da bunun gibi şeyler başta zor olacağından belki de bir süre gezmeye tozmaya ara verebilir bence
Doğru değil. Ama şöylede bir durum var bebek olduktan sonra sorumlulukları artıyor ve eskisi gibi kendilerine zaman ayıramayabiliyorlar
Çocuğu beslemesi gerekir zaten doğum sonrası çatlakları olduğundan ve yaraları olduğundan bi 40 gün dinlenmesi gerekir. Aile ve kocası ya da bir bakıcı da yardımcı olmazsa kadına mecbur çocuğun herseyi ile kendisi ilgilenmek zorunda kalacak. Küçük çocuk bakmak da kolay iş değil sonuçta mecbur bir yerden fedakarlık etmek zorunda kalacak
Hayır doğum yapmak kendini izole etmek ya da hayattan kopmak degilki ikisini de aynı anda yapabilir bir kadın isterse aynı anda kaç ise yetişir kendine de zaman ayırır esinede , bebeğinide
Saçmalık. Bebek size ayak uydurmalı. Günümüzde insanlar çocuğu olunca hayatlarının merkezine onu koyuyorlar. Bu bayağı sorunları beraberinde getiriyor.
Hiç de öyle bir mecburiyet yok bence. Gayet de hayatlarına kaldıkları yerden devam ederken bebekleriyle de ilgilenebilirler
Biraz toparlanmak iyi olur sonuçta kolay bir süreç değil ve bebek bakımı falan derken hayattan kopuyorlar
Onu bilmem de doğum yaptıktan sonra kadınlarda cinsel arzunun arttığını duydum bu doğru mu?
Değil bence
Kendini hayattan izole etmesinde bir gereklilik yok bence ama tabii ki vaktinin büyük bir kısmını bebeğine bakarak geçirmek isteyecektir.
Hayattan izole olmak değil de, yenilenme süreci ve bebeğine odaklanmak için bir süreye ihtiyaçları oluyor. Kolay mı bu dünyaya can getirmek.
Değil ama lohusa kadın hormonları reglden beter istemsiz izole oluyolar
Bence evet ilk aylarda falan eşim ben ve çocuğum kalmak isterim
Ister istemez oluyorsun o kadar uykusuz kaliorsun ki bebek uyuyunca direkt gum yani...
Neden izole etsin kendini çocuğa ortak bakılmalı erkek mutlaka yardım etmeli
lohusalık döneminde vücut zayıf düştüğü için izole edebilir
Başka ne yapa bilir ki çocuğuyla ilgilenmek istiyor
Ne kadar değildik desek de ever zorundadır
Her anne daha önce olduğu kadının yasını tutar..
Evet bir iki ayda toparlar
İlk 1 sene mecbur bebiş annesine muhtaç
İnziva ruhsal ve bedensel toparlanma için şart
Ben bilmem, doğuran bilir.
Değildir
Zorunda değil bence
Değil
Değildir
Hayır
değil
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?