Sizce de dünyaya bi çocuk getirmek çok ciddi sorumluluk değil mi?

23 yaşında nişanlıyım belki de yaşım gereği böyle düşünüyorum ama hani ne bileyim kendinden daha çok düşünmen gereken biri olacak maddi manevi yanında olman gerekecek hayat boyu bir sorumluluğun içine gireceksin başkalarının bebeğini sevip ağlayınca annesine vermek daha güzel gibi 😅
Sizce de dünyaya bi çocuk getirmek çok ciddi sorumluluk değil mi?
Cevapla