Malezya'daki bir "anaokulunda" kurban kesme etkinliği düzenlenmiş ne düşünüyorsunuz?

Kurban bayramı hakkında genel görüşümü söylemek istemiyorum ama bu olayı gördüğümde "bunu iyi ki başka ülkeye kaptırmışız" Dedim. Dünyanın bir yerlerinde çocukların buna maruz kaldığını görmek yine üzücü tabiki.
Malezyadaki bir anaokulunda kurban kesme etkinliği düzenlenmiş ne düşünüyorsunuz?
Malezya'daki bir "anaokulunda" kurban kesme etkinliği düzenlenmiş ne düşünüyorsunuz?
Cevapla