7 haftalık hamileyim ama doktor kesem küçük olduğu için düşük yaparsın dedi, çok üzgünüm ne yapmalıyım?

7 haftalık hamileyim ama doktora gittiğimizde doktor bu kese küçük çocuğun kalp atışı falan iyi ama kese gelişmemiş bu çocuk ya düşer ya da kalbi durur dedi doktor Sizce ne yapmalıyım Çok üzülüyorum 2 senedir bu anı bekliyorduk...
7 haftalık hamileyim ama doktor kesem küçük olduğu için düşük yaparsın dedi, çok üzgünüm ne yapmalıyım?
Cevapla