Bu abinin dediğine katılıyor musunuz bu çıplaklık mı?

Geçen kız yiğenimin voleybol maçına gittik yıldız kızlar takımı genelde ortaokul ve lise yaşlarında kızlardan oluşuyor.
Maçta izleyicilar arasinda bir veli olduğunu düşündüğüm abi dediki "Küçücuk yaştaki kızlada şu şortları giydirmesinler iç çamaşırı olarak giyilmeye uygun bişey bu dedi" A takimlar giysin ama kucuk takimlar giymesin kontrol edemiyolar falan dedi ben yorumsuz olarak paylaşım yapip sizin göruslerinizi merak ediyorum
Sporcu giysisi bu abi abartıyor mu? Yoksa gerçekten çok kıza ve o kızlar maclarda tribune falanda giriyo uygunsuz mu kıyafet?
Bu abinin dediğine katılıyor musunuz bu çıplaklık mı?
Cevapla