Geçen kız yiğenimin voleybol maçına gittik yıldız kızlar takımı genelde ortaokul ve lise yaşlarında kızlardan oluşuyor.
Maçta izleyicilar arasinda bir veli olduğunu düşündüğüm abi dediki "Küçücuk yaştaki kızlada şu şortları giydirmesinler iç çamaşırı olarak giyilmeye uygun bişey bu dedi" A takimlar giysin ama kucuk takimlar giymesin kontrol edemiyolar falan dedi ben yorumsuz olarak paylaşım yapip sizin göruslerinizi merak ediyorum
Sporcu giysisi bu abi abartıyor mu? Yoksa gerçekten çok kıza ve o kızlar maclarda tribune falanda giriyo uygunsuz mu kıyafet?
Maçta izleyicilar arasinda bir veli olduğunu düşündüğüm abi dediki "Küçücuk yaştaki kızlada şu şortları giydirmesinler iç çamaşırı olarak giyilmeye uygun bişey bu dedi" A takimlar giysin ama kucuk takimlar giymesin kontrol edemiyolar falan dedi ben yorumsuz olarak paylaşım yapip sizin göruslerinizi merak ediyorum
Sporcu giysisi bu abi abartıyor mu? Yoksa gerçekten çok kıza ve o kızlar maclarda tribune falanda giriyo uygunsuz mu kıyafet?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Adam haklı. Yıllardır voleybolcu kadınların popon izlemekten maçlara konsantre olamıyoruz. Neden don? Niye basketbolcu şortu değil?
Peki hepsi icin mi daha kucuk yaşta olanlara mi diyorsunuz?
Ben neden bakmıyorum? Ben neden sadece milli takımımızın oyununa bakıyorum?
Doğru olmadığını düşünüyorum. Şöyle ki Futbolu örnek alırsan ufak yaştakiler ya da proflar farklı mı giyiniyor? Dolayısıyla prof voleybolcular şort giyecekse kızlarda şort giyecek. Tıpkı bugün don giydiklerinde don giydirildikleri gibi. İsim vermek istemiyorum ama milli bir basketbolcu arkadasımın kuzeni lise çağında kızlarını liseye gönderen çok yakın bir arkadaşım var. Her ikisinin de ailesi bu duruma karşı. Şimdi bu aileler çocuk yaşta kızlarında bunu görmeye dayanamamış bana laf söylemek düşer mi? HAyır çıksın birisi desin ki şu yüzden. Şort zıplamayı yavaşlatıyor vesaire. Mantıklı bir açıklaması olsa eyv diyebilirm.
voleybolcu * Milli basketbolcu arkadaşım var bayan basket. Karıştırmışım orayı.
@DedektifMinnie Erkekler şort giyiyor ondan olabilir mi? Bak oyuna engel olsa inan erkeklere giydirirlerdi. Erkek cinsel organı hoplama zıplama da yere düşmede sıkıntı yaratabilir. Ona rağmen şort giydirilmiş neden?
Her branşta farklı kıyafetler giyilir. Siz erkekler biraz cinselliği düşünmeyi bırakırsanız voleybol şartlarında gayet normal şortlar olduğunu düşüneceksiniz.
@DedektifMinnie Cinselliği düşünen yok. Biz erkekler cinselliği düşünsek dalgaları belli eden taytımsı şortlarla erkekleri sahaya sürerdik. Tamamiyle ataerkil kafa sizde ki. Sorsak bana ata erkil dersiniz.
"Yıllardır voleybolcu kadınların popon izlemekten maçlara konsantre olamıyoruz."
Bu mu cinselliği düşünmemek 😹? Neyse, tartışmayı bitireyim. İyi gınler.
Küfür ve hakaret ettikçe paylaşımlarınızı kaldıracağım haberiniz olsun. Medenice tartışın.
@DedektifMinnie Peki bana yaşlı terbiyesiz dediğinde neden kaldırmadın? Ben mi saldırdım? Senle daha ateşli tartışıyoruz da hakaret mi ettim küfür mü ettim? Neden tek taraflı?
Son yorumunda sana küfretmiş, kaldırdım mesela. Yaşlı, terbiyesiz bir küfür ve ya hakaret değil.
@DedektifMinnie Hukuken bile kaba bir sözdür diye geçer. Kızlar soruyor hukluğun üstünde mi* Yorumları kaldırırken bile bnaa kaba paylaşım diye mesaj geliyor. Yani kabalıktır kaldırmanı rica ediyorum. Ben şikayet edersem zaten kaldırılacakta çifte standart senin le zıt görüşlü olduğumdan mı?
Yorumda hemfikir olduğum diğer üyelerinde yorumlarını kaba paylaşımdan kaldırdım. @hullanza 'nın aşağıdaki yorumuna bakarak teyit edebilirsin. Burada ayrım olmaz.
@DedektifMinnie KArdeşim ananla babandır terbiyesiz dediğim yorumu kaldırdın. Ya yaptığının farkında değilsin. Ya da farklı bir durum?
Şu yorumun başında slk yazdığın yorum mu?
@DedektifMinnie Hullanzanın yorumu? * skmaktan bahsettiği?
Aşağı da kaldırıldı yorumum yazmış. Yani?
@DedektifMinnie Sorana yaptığı senin artıladığın yorumdan bahsediyorum. Neyse aldım ss leri yoksa torpilin bi uyarı alırsın artık admin.
Sorudaki veliye karşı yaptığı bir eleştiri bu. Hedef saptıtmaktan ben seni şikâyet edeceğim şimdi.
@DedektifMinnie Ben de veli gibi düşündüğüme göre? İstersen banlat. Vicdansızlarsa taraflı ve yanlılarsa haklı haksızı görürler.
Ayrı ayrı yorum yapıyorsunuz. Ne senin ne de onun ilk yorumu kurallara aykırı.
@DedektifMinnie Yani en şort giysinler diyenleri * ahlaksız it kopuklar dersem sen üstüne alınmazsın? Adam bunları söylemişte sen sorun yok diyorsun bu yüzden doğrulatmak istiyorum.
Hayır, olaya pedofili olarak bakmış. Pedofiliyi eleştiriyor aslında.
Aşağıdaki bir kadın üye de namuslu kadın mini etek şort giyer mi yazmış. Senin bu mantığına göre namussuz olduğumu düşünmeliyim?
@DedektifMinnie bak bakiyim ben ona ++++ atmışmıyım? Beni manupile edemezsin kanks. Görmek istemiyorsan banlat.
Daha fazla tartışmayacağım. Yorumunu kaldırdım diye yorumları saptırmaktan ve beni hedef göstermenden ilgili şikâyette bulundum. Yanlış yapıyorsam ben de uyarı alırım. Bundan sonra "hakaretsiz ve kabasız." paylaşımlar yapmanı dilerim. İyi günler.
@DedektifMinnie Bende bundan sonra çifte standart ve manupile etmenden uzak yaşamanı temenni ederim. Bende yaptım şikayetimi iyi günler.
Burada manipüle eden ben değilim. Başkasının yorumuna yaptığım ++++. yorumu kendi üstüne alınıp hakaret olarak algılıyorsun. Burada herkes böyle yapsa kavgalar çıkar. Asıl manipülasyon bu'dur. İyi günler.
@DedektifMinnie 17 yaşında küçük kardeşim gibi her yorumun üstüne iyi günler yazmazsan sevinirim. Madem yorum yapmadan duramıyorsun. Akıl ve mantık ortada. ''BUNLAR'' yazmış ''skip sokma peşinde'' ''sapık it kopuklar'' demiş. KİM içn? Soranın yorumunda bahsettiği ''ADAM VE ONUN GİBİ DÜŞÜNENLER'' için. Orada yazılı duruyor mesaj ben neyini manupile edecekmişim? Beynimiz çalışıyor bro okuduğumuzu anlayabiliyoruz. Bugün benim mesaim biter. İstesende istemesende İYİ GÜNLER
Ben de benim gibilere cinsel meta olarak bakmandan rahatsız oldum. Neden voleybolcuların poposuna bakıyorsun?
İroni olduğundan bahsediyorsun peki, o zaman neden aşağıdaki yorumun seni ve senin gibileri hedef aldığını söylüyorsun? Bu mantıksız değil mi? 2.'si yorumlardan bir tanesinde bana iqsuz diyerek hakaret ettin. Sen benden özür dilememişken, ben senden neden dileyeyim? Bu sorulara cevap ver, ondan sonra konuyu kapatalım artık. Gereksiz bir şekilde uzuyor tartışma.
@DedektifMinnie Aynen gereksiz uzuyor. Çünkü soranın bahsettiği veli owww şit ne kadar da cinsellik çağrıştıran bir kıyafet dememiş. Benim de demediğim gibi. Adam da gayet medeni bir şekilde iç çamaşırı yerine kullanılabilen kıyafetler bunlar demiş. Ben de aynı şekilde düşünüyorum. O kadar açıklama yapmama rağmen cinsel olarak arzulamışım yerine koyup bana sapık mamelesi yapman üstüne açıklama yapmama rağmen buna devam etmen algılayamadığını gösteriyor. Bunlar yazılı şeyler söyledim uçtu gitti değil. Yazılı hala duruyor orada. Bunlara rağmen anlayamamandan ıq nun düşük olduğunu düşünüyorum. Hakaret değil. Sende benim ıq mun dusuk olduğunu düşünebilirsin ama sapık olduğumu ima edemezsin. Sapıklık ahlaksızlık demektir. Değilim Özür dilemiyorum bu kadar haksız yere muamele edip senin söylediklerin hiç yokmuş gibi davranacam bir de özür dileyeceğim. Senin yaklaşımın özür dilemek olsa bende özür dilerdim. Ama olayı başlatan sensin özür bekleyen de sensin. Gerçekten uzatmaya gerek yok. Sen özür dileme bende dilemiyorum burada noktalayalım. Sana ön yargıyla bakmam ama bu tartışma ortamında yaptıkların hoş olmadı bilgin olsun.
Hayır dostum. Velinin ocukların giydiği şort için "iç çamaşırı." demesi gayet sapıkça bir yaklaşım kendi fikrime göre. Neyse, iyi günler dilerim. Sitede iyi ve güzel zaman geçirmeni dilerim.
2. inceleme için az sonra Kızlarsoruyor'a başvuracağım. Geçen aya göre daha bilgili olmam bu yorumu provokatif paylaşım olarak değerlendirmeye uygun görüyorum. Bu yorum üyeleri kışkırtan, kavga çıkmasına ve rahatsızlık vermesine olan, akabinde millilere taciz niteliğinde ve ironi olduğu söylense de en aşağı da iç çamaşırı olarak gördüğü ve aslında ironi olmadığını kanıtlar derecesinde. Hullaza'nın yorumunu ise Kızlarsoruyor ekibine soracağım. Teşekkürler.
Cevabın iade edildi bu arada.
Voleybol şortumda ne varmış? Neden uygunsuzmuş? Duyan da külotla çıkıyorlar sanacak.
Voleybol şortunu biliyorsunu dimi o da siyah ve baya kisa
Aşırı kısa değil. Gayet makul.
Benim icin sorun yok ama baba olunca biraz acik gelmis olabilir mi 😃
Bide kucuk takimlar mac sonu veya başi tribunede cikiyo
İç çamaşırı olarak giyilmeye uygun dediğine göre yobaz bence.
Ben dedigim gibi normal bakiyorum bence giysinler ama tribune cikmasinlar bence benim gorusumde o
Tribundr yabanci kisilerdr olabiliyo sadece aileler yok
o abiyi alıp çıplak şekilde şehrin göbeğinde tasmayla gezdirmeliyiz çıplaklık neymiş daha iyi anlıcaktır
Offff, abii, ben de yazacaktım, ama senin yorumun çok doyurucu
Beyefendi yorumunuza saygı duyduk ama hakaret içeren cümleler söylemeyezsiniz
Şikayet etmiş, kaldırıldı yorumum. Niye şikayet ettin sevgili kardeşim?
spamla soruyu
Yooo, duur gerçek yüzünü göstermek lazım bunların. Diğer yorumlarda "ama baba olarak falan düşün" demiş. Bunların gerçek temayüllerini ortaya çıkarmak benim görevim jfkfkf
Haaaa, elemanı suçladım ben de haaaa. Sen sildiysen ok
Beyefendi ben hakaret veya küfür içeren bir paylaşım yapmak ya da yapan biri ile konuşmak istemiyorum. Tanımadığınız biri hakkında sizde lütfen konuşmayınız.
bende onu sildim
yorumumu kaldıramaz kimse
ikisi dalaşıyor sonunda 😂 hepsini şikayet ettim
Hrjrkfgı. Abi durun ya.
Evet çıplaklık
Peki kucukler icin mi her yaş için mi?