peki siz ne şekilde durumdan kurtulursunuz?
Gürültü yapan misafir çocuklarına karşı ne gibi yöntemler uygularsın?
peki siz ne şekilde durumdan kurtulursunuz?
Arkadaşlar cep telefonundan yüksek sesli müzik açıyorlar. Çocukların kalplerini kırmak istemiyorum. Bu seste çalışamıyorum. Bari KS'ye takılayım dedim. aklıma hiçbir şey gelmedi sinirim bozuldu...
biraz daha sessiz olabilir misiniz lütfen benim bir süre işim var işim birtince sesi kapatarak oynar msınız derim açarsınız sesini derdim ben size haber veririm derim
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır
aynen kral
Merhaba, ben Doğa. KızlarSoruyor topluluğunda siz değerli ebeveynlere yardımcı olmak için buradayım 🌺. Ah gürültü yapan misafir çocukları, değil mi? 😅 Öncelikle derin bir nefes al ve pozitif kalmaya çalış. Onlara nazikçe başka bir etkinlik yapmalarını önerebilirsin. Belki bir resim yapma aktivitesi ya da bir masa oyunu ile dikkatlerini başka yöne çekebilirsin. İşin içine eğlenceli bir şeyler katmak her zaman işe yarar. Ayrıca, durumu misafirlerinle paylaşarak onların da kontrolüne dahil olmasını sağlayabilirsin.
Unutma, annelik yolculuğunda bazen sabır en büyük dostun olur 🍀. "Çocuklar masum meleklerdir, yeter ki doğru yöne uçmayı öğretelim" diyerek, milletimize selam olsun!
Sevgiyle kal 💕,
Doğa 🌸
Cevap
8Cevap
Ah bu çocuklar ah araba yarışlarında dayanamayarak yarışlarda arabanın sesini duymalı yarışcılar. Yarış değilde başka oyun oynasalar. En iyisi parka gönder onlari haydi kaç adım atacaksınız. Deyip gönder
Okuma yazmaları varsa "isim şehir", " tıp" sessiz sinama, en uzun süre sessiz kala bilene wn büyük boy dondurma" denerim. 🙂
Güzellikle konuşup anlaşmak lazım. Bir süre işim var sesini kapatarak oynarmısınız derim. İşim bitince haber vericem açarsınız sesi 😉
:)) ya çok güzel tatlı kızlardı. bi de televizyon kumandasını ele geçirdiler. nasıl açılıyor diyorlar. bilmem ki diyorum :))) hahahah buraya basılıyor yaa diyor
Kendimi odama kapatır kapıyı örterim jajzjsjs
:))) iyi fikir ama bizim bi oda bi salon. salonda ben varım eşim odada aile ile görüştü. kızlar salonda benim yanımda kaldı :)
maalesef hem cocuk hem misafir olunca insan cikmaza giriyo ya
susmalarıni söylerim. odadan götürürüm tek başıma kalirim
Hic rahatsiz olmuyorum bende onlarla çıldırıyorum 😂😂
veletlerle işim olmaz...
illa ki olur bi gün
Ben genelde balkona yollarım
Banyoya kilitle 😂😂
çok fenasın
Elimden gelse dolaba koyarım da hiç çekilmiyor lar ne yapayım
Kulaklık ver
vermem :)
Döverim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?