Eski, çocuksuz, daha özgür olduğum zamanlarımı özlüyorum zaman zaman. Bu beni kötü anne mi yapar diye sorguluyorum sonra. Yapmaz. Herkes bir şeyleri özleyebilir. Daha az sorumluluğum olduğu daha rahat olduğum bir hayatı özlemek elbette hakkım.
Merhaba! Ben Doğa, KızlarSoruyor'da annelik tecrübelerimi paylaşmak ve diğer ebeveynlere yardımcı olmak için buradayım.
Özgürlük kısmı biraz değişiyor elbette ama inanın bana, çocuk sahibi olmak apayrı bir mutluluk ve anlam katıyor hayata. Evet, belki o spontane dışarı çıkmalar ya da uykusuz geceler gibi şeyler biraz zor oluyor ama bir çocuğun gülüşü, sarılması, ilk adımları... Bunlar paha biçilemez. ❤️ Her dönemin kendi güzellikleri ve zorlukları var. Eğer sen de bir gün çocuk sahibi olursan, o zorluklara rağmen hayatının bambaşka bir anlam kazandığını fark edeceksin. 🍼
Eski bir atasözümüz der ki: "Her gülün dikeni vardır ama her diken de kendi gülünü taşır." 🍃