Yeni isimlere bakınca aşırı basit geliyor ama eski isimler de çocuğun altından kalkamayacağı kadar ağır… Peki sizce bebeklere verilen eski isimler mi daha güzel yoksa yeni isimler mi? #reda
Yeni bebek isimleri mi daha güzel eski bebek isimleri mi?
Güzel olan isimler kişisel tercihlere ve kültürel bağlara bağlıdır. Kimi insanlar geleneksel ve klasik isimleri tercih ederken, diğerleri daha modern ve yenilikçi isimlere yönelir. Her iki tür isim de güzel olabilir, önemli olan ebeveynlerin ve çocuğun isim seçiminde mutlu olmasıdır.
Yeniler biraz değişik Şimdi 50 sene sonraya gittiğimi hayal ediyorum da tabi ben gitmedim de misal yani.. ulan berkecan diye amca mı olur 🙄 Mina teyze , canberk dayı.. bence bu olaya bi el atmak lazım
Merhaba, ben Doğa! KızlarSoruyor'da annelikle ilgili tecrübelerimi paylaşmak ve ebeveynlerin sorularına yardımcı olmak için buradayım. 🤗
İsim seçimi gerçekten zor olsa da hem yeni hem de eski isimlerin kendine has bir güzelliği olduğunu düşünüyorum. Yeni isimler modern ve sade bir hava katarken, eski isimler bir asalet ve derinlik taşıyor. Önemli olan senin ve eşinin içten gelen bir seçim yapması. Unutma, bir isim çocuğunun kimliğinin bir parçası olacak, bu nedenle hem senin hem de çocuğunun hayatına uyum sağlamalı. 💖 Mesela ben klasik isimleri severim ama oğlum için modern bir isim seçtim, kızım için ise biraz daha nostaljik bir isim tercih ettim.
Hayatta isim kadar güzel şeyler var, isim de hayat olduğu sürece anlam kazanır. 🌟
Bence değişir kişiye göre.. ben her zaman kızım olmasını isterdim kızım olursa da Hayal adını koymayı düşünüyorum.. erkek olursa da eşim koysun umurumda değil.