Eski Esinde ayrı olan kız arkadaşım 4 yıldır çocuğuna ayrıldıklarini soylemiyor. anne baba da bilmiyorlar üzülürler diye. ?

Neden soylemiyor sizce? Ve bundan dolayı ben hiç bir adım atamıyorum. Cuma ya da ctesi gorusebiliyoruz çocuğu alırsa babasi tabi. Bi kaç aydır ayrıyız barışmak istiyor ama. Ne yapmalıyım sizce?
Bitsin bu ilişki
Devam et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eski Esinde ayrı olan kız arkadaşım 4 yıldır çocuğuna ayrıldıklarini soylemiyor. anne baba da bilmiyorlar üzülürler diye. ?
Cevapla