Kizlar kocamla bebeğimiz olmasi icin ne yapmaliyiz?

Arkadaşlar arkadaşlar 2 aylık evliyim ben 18 yaşindayim kocam 45 yaşinda kocamla çocuğumuz olmuyor deniyoruz olmuyor her yolu denedim bacaklarimi yukariya doğru kaldırıyorum ilişkiden sonra yine olmadı arkadaşlar çocuğumuzun olmasını istiyorum insanlar kısır olduğumu sanıyor lar hocamda kafasına çok takmış oda üzülüyor arkadaşlar çocuğumuz olması için ne yapmalıyız

Kizlar kocamla bebeğimiz olmasi icin ne yapmaliyiz?
Cevapla