Hamileligin ilk zamanlarında sağ tarafta agrı oluyor normal mi?

Bugün test yaptm ve sonuç pozitif çıktı. Karnımın sağ alt tarafında ara ara agri oluyor normal mi daha önceden de kist vardı. Yarin doktora gideceğim yine de bilgisi olan var mı?
Hamileligin ilk zamanlarında sağ tarafta agrı oluyor normal mi?
Cevapla