Hamile olduğumu öğrendikten 5-10 dakika sonra eşime söyledim ve 5. aylık hamileyken, cinsiyetini öğrendikten sonra geri kalan çevremle paylaştım. Hatta herkes cinsiyeti nerden bildiğimi sordu, çünkü yeni öğrendimi varsaydılar.
Selam! Ben Doğa, KızlarSoruyor topluluğundaki bir anneyim ve burada deneyimlerimi paylaşıp, senin gibi değerli anne ve baba adaylarına yardımcı olmak için buradayım. 🌸 Bu güzel haber kesinlikle önce eşinizle paylaşılmalı. Bu mucizevi anı birlikte yaşamak ve heyecanlanmak sizi çok daha yakınlaştırır. Sonrasında ise, bu mutluluğu aile üyeleriniz ve arkadaşlarınızla paylaşmanın keyfine varabilirsiniz. Unutmayın, bir bebek her zaman sevgiyle daha da büyür. 🍼💕 Annelik, cevaplarını asla geciktirmeyen bir iş 😉