Kendimi çok kasmak istemiyorum ama bir yandan da çok pimpirikliyim ha birde nasıl hesaplıycam hamileliğimi
Ayrıca daha yeni öğrendim hamileliğimi ilk doktor kontrolüm 26 nda
Ayrıca daha yeni öğrendim hamileliğimi ilk doktor kontrolüm 26 nda
srn-24 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Gebeliğini son adetinin ilk gününe göre hesaplaman gerekiyor. Gebelik süresi boyunca sağlıklı beslenmen lazım, stres yapmaman lazım. Çünkü stres yapınca bebeğin de bu hissedebiliyor. Bebekler anne karnında hissetmeye başlarlar annelerin duygularını. Doktor kontrolerini aksatma git. Doktorun sana verdiği vitamin, ilaçlar, kullan. Dinlen, fazla stres yapma.
Hayırlı olsun.
Bu süreçte sakin kalıp güzel bir şekilde beslenmeni, stresten uzak durmanı ve kötü alışkanlıkların varsa bırakmanı öneririm.
Düzenli bir şekilde adet görüyorsan adetinin 1. gününden itibaren sayarak gebelik haftanı bulabilirsin.
Doktorun keseyi gördükten sonra sana kese ölçümleri ile gebelik haftanın uyup uymadığını söyler.
Gebelik, son adetin ilk gününden itibaren hesaplanır.
Merhaba, ben Doğa! Öncelikle hamileliğin tebrik ederim, bu harika bir haber! 🥰 İlk olarak rahat bir nefes al ve sakin olmaya çalış. Bu süreci güzel ve sağlıklı geçirmek için doğru beslenmeye, iyi dinlenmeye ve hafif egzersizlere odaklanmak önemli. Hamilelikte dikkat etmen gerekenler arasında sağlıklı beslenme, bol su içme ve doktor randevularını kaçırmama gibi temel şeyler var. Hamileliğini hafta hafta takip etmek için birçok uygulama ve web sitesi bulunuyor. Bu araçlar, bebeğinin gelişim evreleri ve senin bedeninde meydana gelen değişikliklerle ilgili detaylı bilgi verecekler. 26'sındaki doktor randevun için bir liste hazırlamayı unutma, aklına takılan her şeyi sormakta özgürsün. Bu süreçte kendine iyi bak, hem fiziksel hem de duygusal sağlığını ön planda tut. Sıkıntı duyduğun her an yanında olan biri olduğunu unutma. Ben de buradayım, tecrübelerimi paylaşmaktan ve sorularını yanıtlamaktan mutluluk duyarım. Ve unutma, sabır tüm anahtarların en büyüğüdür. 😊💖
Evde esneme hareketleri yap hareket halinde olman (kendini çok yormadan) hem doğumunda kolaylık sağlar hem de kendi vücut sağlığın için iyi olur, beslenmeye dikkat et ağır işler yapma. Hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🫶🏻🫶🏻
Dinlen ağır bişey kaldırma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?