Hamileyken bebeklerin hareketini kaçıncı haftada hissettiniz?

Artık gerçekten kafayı yiyeceğim. Doktoruma mesaj atmaktan, aramaktan utanmaya başladım artık. Ama her söylenende aklıma şüphe düşüyor. Dün sanki acilde çok iyi durumdaymışım gibi yandaki hastanın hasta yakını geldi hareketlerini hissediyor musun bebeklerin dedi. Hayır hissetmiyorum hala dedim. O zaman başladı anlatmaya bir tanıdığı da geç hissetmiş sonra ortaya çıkmış ki bebeğin gelişim geriliği varmış falan filan. Gece boyunca düşündüm ağladım ama aklımdan çıkaramıyorum. Cidden böyle bir şey var mı yok mu?

Hamileyken bebeklerin hareketini kaçıncı haftada hissettiniz?
Cevapla