Gebeliği sonlandırmak neden bu kadar zorlaştırılıyor?

Yani benim doğuracağım çocuk vatana millete hayırlı mi olacak basbas diyoruz ki istem dışı oldu istem dışı istismar diyoruz ona rağmen ne kürtaj yapıyorlar ne de o ilacı veriyorlar bugün gün boyu ağladım bana bir çözüm söyleyin başıma geleni bir ben bilirim bir Allah

KızlarSoruyor umarım sorumu kaldırmaz

Gebeliği sonlandırmak neden bu kadar zorlaştırılıyor?
Cevapla