Bu isimlerden hangisi tatlı ve kulağa hoş geliyo anketle birlikte yorumlar misiniz :))))
Derin
Fulya
Yade
Gülşah
Duru
Doğa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu isimlerden hangisi tatlı ve kulağa hoş geliyo anketle birlikte yorumlar misiniz :))))
Hepsi birbirinden güzel isimler ve anlamları da bir o kadar hoş. Fakat benim favorim içlerinde Doğa ismi oldu. Doğa diyince bir ferahlık, yeşillik, doğa, temiz hava, su, toprak, güneş, çiçek.. Ne varsa hangi güzellikler bulunuyorsa çevremizde o geliyor. Doğa inanılmaz güzel bir isim anlamıda çok kıymetli. m
Cevap
1Cevap
Fulya bence
Bnce manasına göre karar vermelisin. Kulağa hoş gelir her türlü 🙃
Yade çok hoş anlami da güzel
Duru çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?