Mutsuz giden bir evliliği toparlanmak için bebek yapmak mantıklı mı?

Selammm🙃
Hani derler ya, bir bebeğiniz olursa yuvanız güzelir diye. Katılıyor musunuz?

Mutsuz giden bir evliliği toparlanmak için bebek yapmak mantıklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlarrr😳 sorulan her soruyu soru sahibiyle bağdaştırmaya bırakın artık. Kıminiz yazmış işte tek çocukla kalırsan çok zekice bir düşünce yaparsan falan filan. Arkadaşlar ben sadece soruyorum bekârım, evli bile değilim. Anladınız mı? Sorunun açıklamasında çocuk yaparsam evliliğim güzeldir mi gibi yazarsam işte o zaman benimle ilgilidir. Bu kadar soruları başka yerinizden anlamayın lütfen🤦‍♀️
Mutsuz giden bir evliliği toparlanmak için bebek yapmak mantıklı mı?
Cevapla