Anne kız ilişkileri hakkında tavsiye verebilecek olan var mı?

Annemle uzun zamandır ortak noktada bulusamadigimiz bı konu sebebiyle aramız limonu. Universite okuyorum uzaktayım aramak gelmiyor içimden o orada üzülüyor sürekli whatsap üzerinden göndermeli durum paylasiyor ( bu da yeni çıktı cidden) arayamiyorum yani içimden gelmiyor öyle kavgacı hircin bı insan da değilim ergenligimi geride bırakalı da çok oldu buyudugumde duzeliriz sanmistim ama kimden kaynaklı bilmiyorum biz yine duzelemedik... Biraz baskıcı ve dinle ilişkisi farklı benimkinden. Bende dindar bı insanım Allahimi cok seviyorum ama sürekli ailenin dinsizi ilan ediliyorum mesela kavgalarimiz da bunlarla alakalı genelde. Mesela psikologa gidicem diyorum kuran oku diyor tamamm okuyorum ama psikologa ihtiyacım var mesela o an onun gibi şeyler. Aramız çok kötü ne yapmamı önerirsiniz

Anne kız ilişkileri hakkında tavsiye verebilecek olan var mı?
Cevapla