Merhaba herkese normal doğum esnasında eşimin yanında olmayı düşünüyorum sizce doğru mu bu?

Merhaba herkese normal doğum esnasında eşimin yanında olmayı düşünüyorum sizce doğru mu bu?
Cevapla