6 aylık kızım var ve yine hamileyim. Doğursam arkadaş gibi ikisi birlikte büyürler değil mi?

Apartmanda oturuyorum alt katta kaynanam var. 2. çocuğu yapın korunursunuz ben iki torunuma da bakarım diyor. 6 aylık kızım var bu sefer belki oğlan olur sağlıklı olsun da hayırlısı aldırmak günaha girmek istemiyorum bana akıl verin Allah rızası için
6 aylık kızım var ve yine hamileyim. Doğursam arkadaş gibi ikisi birlikte büyürler değil mi?
Cevapla