Çocuk sahibi olmayan birinin yanında sürekli çocuğundan bahsetmek doğru mu?

2 yıllık evliyim çocuk istiyoruz iş yerindeki arkadaşlarım sürekli kendi çocuklarından ne kadar tatlı olduklarından yediklerinden içtiklerine sürekli anlatıyorlar bu durum artık beni yetersiz hissettirmeye başladı. Dinlemek istemiyorum ve üzülüyorum ama ısrarla her gün bunları dinliyorum. Bu düşüncesizleri canımı yakıyor. Asla Olmayacak hissine kapılmaya başladım. Bencilce mi davranıyorum bilmiyorum bu durumu nasıl aşabilirim?

Çocuk sahibi olmayan birinin yanında sürekli çocuğundan bahsetmek doğru mu?
Cevapla