Çift çizgi var ama biri silik ne anlama geliyor sizce gebe miyim?

Reglim 5-6 gün gecikti 1 buçuk yıldır evliyim ve hiç gebe kalmadım gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı ama biri silik umutlandım biraz hamilelik belirtilerinin çoğu var belirtilerim bel ağrısı, yorgunluk, uyku hali, göyüslerde aşırı hassasiyet, kasıkta krapm ve sancılar, ama heran reglim gelecek gibi hissediyorum. Sizce hamile miyim?
Çift çizgi var ama biri silik ne anlama geliyor sizce gebe miyim?
Çift çizgi var ama biri silik ne anlama geliyor sizce gebe miyim?
Cevapla