Boşanmak istiyorum ama annem "çocuğunu bırak gel" diyor. Ben çocuğumu nasıl bırakayım?

Torunu mu yük geliyor anneme anlamıyorum ben nasıl bırakayım evladımı o gerçi beni bıraktı bir bir gelenler geldi başıma ama ben evladımı nasıl bırakırım evde eşimle yaşamış olduğum zulümle mi yaşayım boşanıp evladımın hasretinin zulmüyle mi yaşayım bu kişi benim annem olamaz çünkü anne dediğin evladının evladına cevizimin içi derdi benim evladımin hiçbir değeri yokmuş meğer gözünde benimde değerim yokmuş bunu anladım beni seven kişi önce evladımı sevmeli ama ben mücadele edeceğim kendi ayaklarımın üzerinde durana kadar sabredip herşeyin üstesinden geleceğim evladım için lütfen dua edin bana bir mesleğim olsun Allah bana bir kapı açsın

Boşanmak istiyorum ama annem "çocuğunu bırak gel" diyor. Ben çocuğumu nasıl bırakayım?
Cevapla