Kardeşler arasında dışlanma karşısında ne yapmamız lazım?

Gerçekten artık ne yapacağımı bilmiyorum. Üçüzlerim var 19 aylık, iki oğlum birbiriyle gayet oynuyor sorun çıkarmıyor ama bir oğlumu sürekli olarak dışlıyorlar. Oyuncakları ikisi alıp bir yere toplayıp üçüncü oğluma bir şey bırakmıyorlar gibi gibi. Doktora sordum ne yapmam gerekiyor diye, bekleyelim dedi ama bilmiyorum artık çok ağır geliyor bana.

Güncellemeler
+1 yıl
Belirtmeyi unutmuşum. Tek yumurta ikizleri birlikte vakit geçiriyor ayrı yumurta olan oğlumu dışlıyorlar
Kardeşler arasında dışlanma karşısında ne yapmamız lazım?
Cevapla