Kız arkadaşım çok çocuksu gelmeye başladı ne yapmalıyım?

Selam arkadaşlar kız arkadaşımın çok çocuksu olduğunu düşünüyorum yaklaşık 7 aydır beraberiz ondan öncesinde uzun bir süre ilişkim olmamıştı. Şu anda ise kafama takılan bazı konular var, örneğin çok ciddi bir şey konuşurken bile çok alakasız biyerden pat diye çok alakasız bir şey söylüyor bu durum artık canımı sıkmaya başladı, bu davranışını onunla konuştuğumda ise bir anda aklıma geliyor söylüyorum gibisinden şeyler söylüyor, böyle yaptığı zamanlar günün geri kalanında modum sürekli düşük oluyor ve o günüm iyi geçmiyor. Birde bazı şeyler artık doğru hissettirmemeye başladı kendimi onun yanındayken kendim gibi hissedemiyorum. Zaman zaman aslında ona aşık olmadığımı, ondan öncesinde uzun bir süre ilişkim olmadığı için beynim bana bir oyun oynadığını düşünüyorum. Bir de bana artık eskisi gibi haber vermiyor mesela işim gereği sürekli dışarda olduğum için bazen dışarda denk geliyoruz ama ben o an onun dışarda olduğunu bilmiyorum mesela. Neden haber vermedin diye sorduğumda ise kısa süreliğine çıktım vs diyor. Ne yapmalıyım sizlerin de fikirlerinizi paylaşmanızı bekliyorum şimdiden cevap yazacak olan arkadaşlara teşekkür ederim. Biraz karışık bir yazı oldu umarım anlaşılır
Kız arkadaşım çok çocuksu gelmeye başladı ne yapmalıyım?
Cevapla