Gebeliğimin 37. haftası, son birkaç saattir kasıklarımda ağrı hissediyorum. Endişelenmeli miyim?

Kasıklarımda bir batma ve ağrı var. Doktor kontrolüm de saat 3 de. Gitmeli miyim bir acile bilemedim. Endişelenmeli miyim?

Gebeliğimin 37. haftası, son birkaç saattir kasıklarımda ağrı hissediyorum. Endişelenmeli miyim?
Cevapla