20 yasinda bir evlilik yapip 3 yil once bosandim 29um ne yuvam oldu ne anne olabilidim yumurtaliklarim alindi tibbi olarak anne olmam imkansiz artik
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Olamayacaksan olma yani sonuçta elinde olmayan bir şeyler için üzülmeni gerek yok tabii ki Söylemesi kolay ama şöyle bir durum var Tamam senin kanından canından olmaz ama evlatlık alırsın yani insan yolda gördüğü bir çocuğu bile kendi çocuğuymuş gibi seviyor bazen seni gerçekten seven bir erkek bulursan çocuk sahibi olamamanı da önemsemez He doğum yapmak 9 ay bir çocuğu karnında taşınmak güzel bir his olurdu diyorsan dediğim gibi elinde olmayan şeyler için üzülmemeye çalış
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılTeyzem evlatlık aldı şu an çok çok mutlu illa doğurmak gerekmiyor anne olmak için sende bir bebek evlat edinebilirsin. Ne kadar ufak olursa o kadar çok benimser sahiplenirsin tavsiye ederim
01 Yorumla
Soran+1 yılEvlatlik olmuyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnne olmak için doğurmak mı şart? Sende kendi doğurmadığın bir cana annelik yap. Zavallı bir kedi yavrusu olabilir, annesiz babasız kalmış bir yetim olabilir.
011 Yorumla
Soran+1 yılBen karnimda tasimak hissetmek istiyordum ama...
Cevap sahibi+1 yılYumurtalıklarını dondursaydın keşke :( Biraz pahalı bir işlem ama
Soran+1 yılYa ondan once zateb tup bebek tedavisi gordum :(
Cevap sahibi+1 yılÇocuk yüzünden mi boşandınız peki :(
Soran+1 yılAldatma vardi ortada
Soran+1 yılAma cocuk konusu buyuk sorundu evliligimizde
Cevap sahibi+1 yılÇok üzüldüm resmen seni iki kez yaralamış. Ama küllerinden doğma vakti bence. Ben Allah'tan ümit kesilmez derim her zaman. Rahmin duruyorsa hala bir seçeneğin var demektir. Bazı insanlar yumurtalarını bağışlıyor çünkü
Soran+1 yılYumurtaliklarim alindi ikiside
Soran+1 yılYumurta nakli olmuyor
Cevap sahibi+1 yılTamam işte onu diyorum. Yumurtalıkların alındı ama rahmin duruyor. Başka bir insan sana kendi yumurtasını verebilir. Taşıyıcı anneler var mesela.
Soran+1 yılOz cocugum olmaz ki ama
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
15
Cevap
58Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılBence başkalarına özenmeyin kendi hayatınıza bakın.
01 Yorumla
Soran+1 yılKendi hayatimda olmayanlar onlarda olduklari icin ozeniyorum zaten
Bacım Allah yar ve yardımcın olsun ama sakın ola Allah'ın rahmetinden ümit kesenlerden olma Meryem süresinde Rabbimiz buyurdu ki Zekeriya peygambere seni Yahya adında bir oğul ile müjdeliyoruz dedi o da benim hanımım kısırdir benim nasıl bir çocuğum olabilir dedi Rabbimiz buyurdu daha önce sen de hiçbir şey değilken seni de ben yarattım yani asla ama asla Allah dan rahmet kesme derdin ne olursa olsun umudun sadece Allah olsun
28 Yorumla
Soran+1 yılElbet oyle ama tibbi olarak imkansiz artik
Soran+1 yılKist
Soran+1 yılYa olamazsam
Soran+1 yılYumurtalik nakli yapilmiyor
Hayırlısı böyleymiş
Olmayacaksa hiç kafana takma
Mesela ben hayatımda hiç çocuk düşünmedim hic
Pişman değilim hiç değilim yani birilerine hizmetçilik yapmak vaktimi ayırmak saçma geliyor bana. Kedim var gayet mutluyum. Hayata başka bir pencereden bakmaya çalış diyorum 👍15 Yorumla
Soran+1 yılCok ama cok istiyordum anne olmayi
Soran+1 yılCok uzuluyorum
Soran+1 yılKendimi bu durumu kabullenemiyorum
+1 yılyav hiç mi akıl yok sizde neden cerrahi müdahale ettirip gerekli bir organı aldırıyosunuz bu kaskafa sal*k menfaatçi doktorlara inanıyosunuz? kimbilir yumurtalıkları ne bahane üretip de almışlardır. olayın temeline inip çözmek yerine.
11 Yorumla- +1 yıl
bir de yorumlarda hala atıp tutanlar var tıp şöyle gleişiyor böyle gelişiyor diye 😂 ulan tıb gelişse çözümü organ almakta mı bulur 😂 bu nasıl bir yaman çelişki. asıl teknoloji, orjinal organın kendisidir.
Yeniden bir evlilik yaparsan evlatlık da edinebilirsin asko sdc dogurmayla anne olunmuyo
215 Yorumla
Soran+1 yılBen bebegimi karnimda tasimak istiyordum ama ustelik tekrar evlenecegimi zannetmiyorum
Soran+1 yılKabullenemiyorum
Soran+1 yılYok
Soran+1 yılYumurtaliklarim alindi
Soran+1 yılOlmuyor
Soran+1 yılKist vardi
Soran+1 yılOndan oncesi de tup bebek tedavisi
Soran+1 yıl:(
Soran+1 yılKabullenemiyorum anne olamayacagimi
+1 yılAllah'In taktiri umarım karşına çok iyi biri , yeni çocuğu olmuş ve boşanmış biri çıkar. En azından doğurmasan da o datı alabilirsin inşallah
01 Yorumla
Soran+1 yılBen bebegimi karnimda tasimak istiyordum ama ustelik tekrar evlenmeyi dusunumuyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖncelikle bunu kabul etmen lazım. Bunun başka ihtimali yok.
Kendinle barisacaksin.
Engelli bir evlat da dogurabilirdin. Ki bu daha acı.
Annelik doğurmakla olacak şey değil. O sende varsa evlat edinebilirsiniz027 Yorumla
Soran+1 yılKabullenemiyorum
Cevap sahibi+1 yılAma bu sana zarar verir.
Soran+1 yılKabullensemde degismeyecek yine hersey ayni
Cevap sahibi+1 yılDeğişmeyecek evet ama senin bakış açın değişecek.
Soran+1 yılBen bakis acimi drgistirmek istemiyorum ben bu durum degissin istiyorum
Cevap sahibi+1 yılTibben imkanı var mı peki
Soran+1 yılYok.
Cevap sahibi+1 yılO halde kendinizle savaş vermeniz size kaybettirir. Bu savaşı bitirip kendinizle barışın.
Soran+1 yılSorun da bu ya iste boyle biseyi yediremiyorum kendime kabullenmek agrima gidiyor boyle biseyi
Cevap sahibi+1 yılSenin bazı şeyleri konuşarak atman lazım. Evvela o mal çevren. (Heryerde vardir. Sürekli çocuk sorarlar) bu çevreden uzak kalman lazjm.
Soran+1 yılOyle bi cevrem var evet ama maalesef uzak duramiyorum kendi ailem akrabalarim cunku
Cevap sahibi+1 yılBi arkadaşım var. Çocuk sahibi olamıyor. 3 5 ayda bir görüşürüz, telefonda sormanın bile adabı var. En uygun şekilde ve zamanda sorarim sormam gerekirse.
Soran+1 yılCocugun onemli olan bir cevrede buyudum ve yasiyorum
Cevap sahibi+1 yılBu kalıbı kirman , aşman lazim. Herkes olamıyor. Bu bi gerçek.
Bi gün araba arıza yaptı sanayiye gittik. Kardesjm dedi ki abi ne kadar da arızalı araba var. Herkesin ki mi arızalandı.
Bu hep var dedim. Biz görmüyoruz. Bizimki de arıza yapınca o zman gördük.
Bulutları görmek için kafanı kaldırmak gerek
Soran+1 yılHerkes olurken ben neden olamiyorum etrafimda herkesin colugu cocugu var bi benim yok
Cevap sahibi+1 yılHerkesin yok. Bunu sen de biliyorsun. Git tüp bebek merkezlerine bak bakim kimler nasıl. sirada bekliyor.
Soran+1 yılBen olmasini istiyorum ama benimde bebegim olsun
Cevap sahibi+1 yılBen ne anlatıyorum sabahtan beri. Ben sana yatamam. Teselli vermeye çalıyorum ama hiiccc banamisin demiyorsun. Sen ağlamayı kendine huy edinmissin
Soran+1 yılCok istiyordum ama anne olmayi niye boyle biseyi ben yasamak zorunda kaliyorum
Cevap sahibi+1 yılOlmadi. Ne yapacan olmadıysa. Alternatif var mi. Soyle.
Soran+1 yılYok maalesef
Soran+1 yılNe zaman bir bebek gorsem veya hamile bi kadin aklima bu geliyor :(
Cevap sahibi+1 yılBiraz sohbet etmeye ne dersin. Seni daha iyi hissettirir mi
Soran+1 yılBurdan edelim
Cevap sahibi+1 yılBurdan olmaz. Ben sevmem böyle yorumda
Soran+1 yılO zaman olmaz
Cevap sahibi+1 yılNasıl istersen
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 573 cevap paylaştı.
+1 yılHersey olur bir yolu bulunur once o cocugu iyi yetistirebilecegin bir yuva kur
16 Yorumla
Soran+1 yılCocugum olmuyor ki yetiatireyim
- +1 yıl
Iste once o ortamı kendin hisset cocuk için 1 milyon çözüm var
Soran+1 yılYumurtaliklarim alindi
- +1 yıl
Bakin diyorum ki buna bir milyon çözüm var :)
Siz önce o çocuk için sağlıklı bir ilişki kurun kendinize
Soran+1 yılTibbi olarak imkansiz anne olmam
- +1 yıl
Abicim :) senin saglikli yürüyen bir iliskin var mi :)
Hersey tamambir cocuk eksikse bu cozulur
+1 yılKıyamam yaa, çok üzüldüm gerçekten lakin merak etme , mutlaka bir aydınlık açılacaktır karşına
08 Yorumla
Soran+1 yıl9 yildir boyleyim
- +1 yıl
Evet doğrudur, lakin mutluluk zahiren imkansızın içine hapsolamaz, çünkü umut vardır. Yılların seni bu ve bunun getirisi düşüncelerle ne denli yordugunu anlamaya çalışıyor empati yapıyorum ve umudunu hep canlı tutmani gönülden istiyorum
Soran+1 yılTibbi olarak anne olmam imkansiz
- +1 yıl
Evet biliyorum , ama bu senin anne olamayacağın anlamına gelmiyor. Yumurtaliklarının alınmış olması durumunun ne demek. oldugunu tabiki biliyorum fakat yinede umudunu kaybetme. Gelişmeler neyi getirir bilemeyiz. Çocuğa olan özlemini, hamilelik duygusunu yaşamayı ne. denli istediğini tahmin edebiliyorum. Ümidini kaybetmezsen mutlaka bir gün bir olumlu gelişme çıkacaktır karşına.
Soran+1 yılNasil bi gelisme
- +1 yıl
Tıbbi gelişme en öncelikli olan durum olur , bunun dışında, hayat karşımıza ne güzellikler çıkarır bilemeyiz, belki öyle bir mutluluk cemberi bekliyorki seni bunu şimdiden bilemeyiz. Öyle güzelliklerle dolu ki hayat
Soran+1 yılImkansiz iste yumurtalik olmadan gebelik olmaz
- +1 yıl
Biliyorum. Bunun için spermlerin tutulmasını sağlayacak yapay tutunucu oluşturulabilir. Bu başarılırsa şayet, senin için hamilelik durumu mümkün hâle gelmiş olur.
İçinde o duygunun olmasi bile yeter anne olmana. Üzülme 🙏🏻
017 Yorumla- +1 yıl
Di mi
Soran+1 yılOyle degil iste oyle olmuyor...
Soran+1 yılTeselli etmek istiyorsun biliyorum ama teselli degil benim icin
Soran+1 yılBen anne degilim ama
Soran+1 yılFiziksel olarak yapmiyor ama
Soran+1 yılSaka mi yapiyorsunuz beyfendi anne degilim diyorum fiziksel olarak drgilim ve olamiyorum diyorum duygusal olsam ne olur ki
Soran+1 yılYine biyolojik olarak anne degilim ama
Soran+1 yılCok istiyordum:(
Soran+1 yılYetmiyor iste
+1 yılGeçmiş olsun ve bu sorunu takma kafana mutlu olman için engel değil
02 Yorumla
Soran+1 yılEngel
- +1 yıl
Bende aynı sorunu yaşıyorum valla kafaya takmıyorum
+1 yılBenim de çocuğum olmayacak. Takma kafana. Hayırlısı böyleymiş.
03 Yorumla
Soran+1 yılCok istiyordum ama
- +1 yıl
Nasip değilmiş.
Soran+1 yılBunu kabullenemiyorum iste
Merhaba hatalar yapmışsın daha çocuk bile olmadan bu kararı vermek son derece yanlış olmuş
02 Yorumla
Soran+1 yılCocugum olmuyor ki yapayim
- +1 yıl
Zor tabiki konuşalım mı duygusal olarak zorda olduğunu düşünüyorum
Evlat edinebilirsin ya da yurt dışında tedavi olabilirsin
08 Yorumla
Soran+1 yılIkiside olmuyor
Soran+1 yılOlmuyor iste
Soran+1 yılYumurtaliklarim alindi imkansiz diyor doktor
Soran+1 yılO zaman oz cocugum olmaz ki
Geçmiş olsun. Tek olumsuzluğa odaklanma hayatın iyi yönlerine odaklan.
05 Yorumla
Soran+1 yılCok istiyordum anne olmayi
Soran+1 yılBu teselli degil ki ama
Soran+1 yılNeden
Geçmiş olsun yapacak bir şey yok çocuk istemeyen insanlr da var
01 Yorumla
Soran+1 yılBen cocuk istiyorum ama anne olmak istiyordum
+1 yılGeçmiş olsun. Neyi çok istersek onunla fazla imtihan oluyoruz sanırım.
10 Yorumla
+1 yılbende çocuk sevmiyorum mesela, ben gibisini bulursan sorun olmaz
00 Yorumla
+1 yılAbartmayın. Çocuk her şey demek değil. Aksine teşekkür etmelisiniz.
00 Yorumla
+1 yılMerhaba öncelikle çok geçmiş ve çok üzüldüm senin adına evlat edine bilirsin
00 Yorumla
+1 yılNeden imkansız. Dış döllenme iç gelişme olmuyor mu?
00 Yorumla
+1 yılDünya sonu degil evlenecek biri illa vardır yani çocuğu olmayan erkekte var sonucta
00 YorumlaAllah yar ve yardimcin olsun cok gecmis olsun duygularini emin ol anlayabiliyorum..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇocuk sahibi olmamak daha güzel bence. Seninle ilişkim olsun isterdim.
017 Yorumla- +1 yıl
Allah seni bildiği gibi yapsın adî.
Cevap sahibi+1 yılAdilik nerede burada?
- +1 yıl
Kadın anne olmak istiyorum diyorsan uçkurunun peşindesin
Cevap sahibi+1 yılKonu uçkur değil konu çocuk sahibi olmak istememem sadece saçmalıyorsun
Soran+1 yılAllah seni islah etsin @gizli uye
Cevap sahibi+1 yılBoş yapmayın yaaa
Soran+1 yılNe bosu ya
Cevap sahibi+1 yılPeki abla
Soran+1 yılBu konu benim kanayan yaram
Cevap sahibi+1 yılAblacım çocuk sahibi olmak o kadar da güzel bir şey değil
Soran+1 yılCocugun var mi
Cevap sahibi+1 yılYok olsun da istemiyorum
Soran+1 yılEger var ise senin icin demesi kolay benim halimden anlayamazsin ki
Soran+1 yılBen istiyorum ama hemde cok
Cevap sahibi+1 yılEvlatlık alırsın
Soran+1 yıl. olmuyor evlatlik hem ben cocugumu karnimda tasimak istiyordum
Cevap sahibi+1 yılAnladım
Gizli Üye(30-35)+1 yılyav cocugu olani da gördük ne var yani. bir engelli cocugun olsa gorurdun. riske degmez asla.
03 Yorumla
Soran+1 yılOlsun her kadin ister anne olmayi
Cevap sahibi+1 yılakli olan istemez. dogurdugun gibi bir de bunun ölmesi var.
Soran+1 yılCocuksuz evlilik olmuyor
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 935 cevap paylaştı.
+1 yılİllaki alışırsın ama işin zor Allah kolaylık versin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTakma kafana herşeyin zorluğu var çocuk büyütmek kolay değil
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 359 cevap paylaştı. İmtihan dünyası neylersin kimisi elinde kinden bıkmış kimisi de sahip olmak istiyor
00 Yorumla
+1 yılSevgilimle biz'de istiyoruz başkalarına bakınça özeniyoruz üzüçü durum
00 Yorumlabelkı evlat edınrsın yadanbaska bırı ıle yıva kurup onun evladı senı anne gorur
00 Yorumlaevlatlık edinebilirsin
113 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Soran+1 yılEvlatlik olmuyor
- +1 yıl
ben kıçımdan uydurmuyorum yasal hakkınız var
www.korev.org.tr/.../sorularla-evlat-edinme
Soran+1 yılSadece evli olmadigim icin degil baska bi sebep yuzunden olmuyor
- +1 yıl
https://www.dailymotion.com/video/xmnkrx
videonun biri hatalı yüklenmiş
Soran+1 yılBen bebegimi karnimda tasimak istiyordum ayrica evlatlik istesemde olmuyor ama yinede tesekkurler
+1 yılHer şey çocuk değil ki nasibin böyleymiş
11 Yorumla
Soran+1 yılBen cok istiyordum ama
+1 yılYumurtalık nakli olmaz mı ki
11 Yorumla
Soran+1 yılTurkiyede yapilmiyor bildigim
+1 yılÇok üzüldüm büyük geçmiş olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılGecmiyor
Evlatlık edinmeyi düşündün mü hiç?
03 Yorumla
Soran+1 yılDusunmedim olmuyorda
Soran+1 yılCok istiyordum anne olmayi
+1 yılYumurtalıkların neden alındı? Geçmiş olsun.
06 Yorumla
Soran+1 yılSagol kist vardi
- +1 yıl
Annemde de kist vardı doğumda aldılar kisti?
- +1 yıl
Ne kisti bu?
Soran+1 yılYumurtaliklarimda kjst vardi
- +1 yıl
Anneminde vardı.
- +1 yıl
Doğumda aldılar.
+1 yılBelki de hakkında hayırlısı budur
07 Yorumla
Soran+1 yılCok istiyordum anne olmayi
- +1 yıl
Belki evlatlık düşünürsünüz ilerde
Soran+1 yılBen bebegimi karnimda tasimak istiyordum ama
- +1 yıl
Buda senin sınavın olabilir
Soran+1 yılNe yapmaliyim ki
- +1 yıl
Razı olmaktan başka çaremiz var mı
Soran+1 yılYok maalesef
Benimde olmayacak ama nasip böyleymiş
03 Yorumla
Soran+1 yılCok istiyordum ama
Soran+1 yıl: (
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılelenirsen koruyucu aile olursun üzülme
011 Yorumla
Soran+1 yılBen bebegimi karnimda tasimak istiyordum ama
- +1 yıl
kısmet olmamış yapcak bişey yok
Soran+1 yılCok istiyordum ama
- +1 yıl
normal kadınsın anen olmak isterdsin illaki ama olmayıncada çok yapcak bişey olmuyo
Soran+1 yılCok uzuluyorum ama
Soran+1 yılHep aklima geliyor hele ki hamile bi kadini gorunce daha da aklima geliyor
- +1 yıl
normal ewet
Soran+1 yılHic hakketmeyenler bile anne oluyor bi ben olamadim
- +1 yıl
yapıcak bişey yok maalesef
Soran+1 yılNe yapmaliyim ki peki sence bundan sonrasi icin
- +1 yıl
yani ağlıklıysan şu an ona bak evlenirsend ebi koruyucu aile olma ihtimalini düşün iyi gelir belki
+1 yılŞu an dulsan bunu neden problem yapiyosun
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 427 cevap paylaştı. kendine yen bir perspektifte hayat kur
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 309 cevap paylaştı. Vardır her işte bi hayır öyle deme
00 Yorumlaİmkansız kısmı neden peki?
00 Yorumla
+1 yılewlensen, neden olmasın..
00 Yorumla
+1 yılNiye alındı kaşar mısın
00 YorumlaAllah yardımcın olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendini üzme ya bende baba olamayacağım ama alışmak gerek
00 YorumlaKeşke seni anne yapabilseydim
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 480 cevap paylaştı. Kendine kizman gerekmiyor
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 843 cevap paylaştı.
+1 yılÜzülme gerekirse evlat edinirsin
011 Yorumla
Soran+1 yılEvlatlik olmuyor
Soran+1 yılBen bir bebegi karnimda tasimak istiyordum ama
- +1 yıl
Niye
Soran+1 yılAnne olmak istiyorum cunku
- +1 yıl
Evlatlık alman da sana o hissi yaşatır
Soran+1 yılEvlatlik olmuyor iste
- +1 yıl
Yapacak bir şey yok geçmiş olsun
Soran+1 yılGecmiyor
- +1 yıl
Geçer zamanla alışırsın
Soran+1 yıl9 yildir gecmiyor
- +1 yıl
Geçer
Gizli Üye(18-24)+1 yılbenim hayatım da iğrenç
10 YorumlaCok üzücü geçmiş olsun üzülme vardır bir hayr
00 Yorumla
+1 yılEvlatlık edinebilirsin abla
12 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyor
- +1 yıl
nasıl olmuyor onu da mı ameliyatla aldılar
Seni böyle kabul edecek sevecek birini bulmalısın
00 Yorumla
+1 yılTüp bebek yöntemiyledemi olamıyorsun
00 Yorumlaneden evlat edinmiyorsun
03 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyor iste
Soran+1 yılOyle iste
+1 yılEvlatlık edin
02 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyor
- +1 yıl
Niye
Neden alındı yumurtaliklarin
00 Yorumla
+1 yılHayırlısı olsun sıkma canını
00 Yorumla
+1 yılAnne derken
00 Yorumla- Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Çocuk sahibi olamıyorum, hamilelere hep özeniyorum. Hayatım hep böyle mi gidecek?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer