5 yaşında bir kızım var çok kavgacı hırçın asabi kimseyle anlaşmıyor paylaşımcı değil?

Bunun sebebi benim tabikide kötü giden evliliğimden dolayı kızıma çok bağırıyorum elimde olmadan ama böyle olmasını istemiyorum kzıım böyle hırçın olsun istemiyorum nasıl davranmalıyım onu nasıl sakinleştirebilirim önümüzdeki yıl anaokuluna başlıyacak böyle giderse okulda tek kalacak ve herkes kavga edip dışlanacak

5 yaşında bir kızım var çok kavgacı hırçın asabi kimseyle anlaşmıyor paylaşımcı değil?
Cevapla