25 yaşında 2 yıllık hemşireyim 5 tane de çocuk annesiyim. Çevrem benimle dalga geçiyor. Onlara ne söylemeliyim?

Yetimhanede doğup büyümüş sıcak bir aile ortamı hasreti çekmiş biriyim.18 yaşında evlenip 19 yaşında dördüz erkek bebek dünyaya getirdim. Riskli bir gebelik ve doğum geçirdim ama sonunda onlara kavuştum. Bu sürede kaynanam bana çok destekçi oldu. Aynı şehirde hem üniversite okuyor hemde bebeklerime bakıyordum.24 yaşında da korunmama rağmen kızıma hamile kaldım. Bunu öğrenince çok sinirlendim bebek istemiyordum ağlıyordum hatta kendimi aç bırakıp karnımı yumrukluyordum sonra pişman olup tôvbe ettim ve Allahin lütfu deyip onu da doğurdum. Gidip yumurtalıklarımı dondurdum. Kordonlarımı bağladım. Hem genç hemde hemşire olduğum için bana neden bu kadar çok cocuk dogurdun deyip dalga geciyorlar laf arasinda cok moralim bozuluyor. Ama kocam cocuklari seviyor boş ver takma onlari diyor😔
25 yaşında 2 yıllık hemşireyim 5 tane de çocuk annesiyim. Çevrem benimle dalga geçiyor. Onlara ne söylemeliyim?
Cevapla