+1 yıl
Sevgili Geleceğin Çocuğu,
Bugün, sana bu satırları yazarken içim bir karış karış heyecanla dolu. Belki henüz bu mektubu okuma şansın olmayabilir, ama bir gün eline geçtiğinde umarım bu satırlar, sana duyduğum sevgi ve umut dolu hisleri tam anlamıyla iletebilir.
İlk kez bu mektubu kaleme alırken, gelecekteki senin ne kadar özel ve değerli olacağını hissediyorum. Belki henüz adını koymadık, ama şu an bile senin varlığın, hayatımıza anlam katmaya yetiyor.
Dünya, her geçen gün değişiyor. Ancak ben, senin geleceğin için en iyisini umut ederek ve çabalayarak bu satırları yazıyorum. Hayatının karmaşıklığına, güzelliklerine ve zorluklarına dair bilmiyorum, ancak bu mektupla sana biraz olsun rehberlik etmeye çalışıyorum.
Seni düşündüğümde kalbim huzur buluyor. Umarım hayatın boyunca sevgi dolu anılar biriktirir ve her gün bir öncekinden daha değerli olur. Unutma ki, hayatta karşılaşacağın zorluklar seni güçlendirecek ve başarılarının tadını daha da güzel kılacaktır.
Belki bir gün aynı masada oturup bu mektubu birlikte okuruz. Belki de bu kelimeleri tam anlamıyla anlamadan önce biraz daha büyümelisin. Ne olursa olsun, sana bu mektubu yazarken içimdeki sevgi ve umut hiç değişmeyecek.
Seni seviyorum ve şimdiden geleceğinle gurur duyuyorum.
Sevgiyle10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bugün batarsa güneş
Yarın yeniden doğar
Her gecenin sonunda
Bir sabah vardır evlat
Bugün batarsa güneş
Yarın yeniden doğar
Her gecenin sonunda
Bir sabah vardır evlat
Sakla umutlarını
Yıkılıp kalma sakın
Ümitsiz ve gayesiz
Yaşamak zordur evlat
Sakla umutlarını
Yıkılıp kalma sakın
Ümitsiz ve gayesiz
Yaşamak zordur ev...
Sev bütün insanları
Say bütün insanları
Kin gütme unut gitsin
Geçmişte olanları
Dürüst ol insancıl ol
Düşün öbür dünyayı
Bir karıncayı bile
İncitme sakın evlat
Evlat evlat evlat
İnsan ol evlat
Evlat evlat evlat
İnsan ol evlat
Geçmişten geleceğe
Yaratılmış ne varsa
Unutma ki hepsinin
Bir sahibi var evlat
Geçmişten geleceğe
Yaratılmış ne varsa
Unutma ki hepsinin
Bir sahibi var evlat
Kul kaderini yaşar
Bahtında ne çıkarsa
Düşmez kalkmaz bir Allah
Unutma sakın evlat
Kul kaderini yaşar
Bahtında ne çıkarsa
Düşmez kalkmaz bir Allah
Unutma sakın evlat
Sev bütün insanları
Say bütün insanları
Kin gütme unut gitsin
Geçmişte olanları
Dürüst ol insancıl ol
Düşün öbür dünyayı
Bir karıncayı bile
İncitme sakın evlat
Evlat evlat evlat
İnsan ol evlat
Evlat evlat evlat
İnsan ol evlat
Mekânı cennet Müslüm Baba gerekeni söylemiş
21 Yorumla- +1 yıl
Geçmişten geleceğe yaratılmış ne varsa
Unutma ki hepsinin bir sahibi var evlat
Kul kaderini yaşar bahtında ne çıkarsa
Düşmez kalkmaz bir Allah unutma sakın evlat
Sev bütün insanları say bütün insanları
Kin gütme unut gitsin geçmişte olanları
Dürüst ol insancıl ol düşün öbür dünyayı
Bir karıncayı bile incitme sakın evlat
İnsan ol evlat
Son olarak ta bunu söylerim evlatlarıma
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılSeni çök seviyorum kızım... umarım iyisindir ve mutlusundur bunca zaman hayalini kurduğum ve çok istediğim bir mutluluktan sonunda sana kavuştum senin için elimden gelen her şeyin en iyisi yaptım yine olsa yine yapardım ve benim çocuğum benim kızım olduğun için de çok şanslıyım. sen benim her şeyimsin kendine çok iyi bak hayatta hep başarılarına odaklan ve ne olursa olsun pes etme.. iyi ki varsın. ✨🌺
Böyle bir not yazmak isterdim ben
36 Yorumla- +1 yıl
Bir cümleye koca bir satırı sığdıran koca yürekli Barış çok duygusal yazdın🥲✨
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🥺✨
- +1 yıl
Belki de hiç yazamayacağım mektup ama olsun :)
- +1 yıl
Sen yaz şimdiden elbet bir gün hayaline kavuşursun..😊
- +1 yıl
🙏🌺☺️
- +1 yıl
Teşekkürler 🌺
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 384 cevap paylaştı.
+1 yıl"Herzaman senin yanında olurum...
Çünki;
Oluna bilicek daha güzel bir yer yok..."93 Yorumla- +1 yıl
Ayyy romantik anne olucaz biz🌺❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Biricik Yavrularım
Bu mektup elinize geçtiğinde muhtemelen sizinde yavrularınız olmuş olacaktır. Siz yorulmayın , aç kalmayın, üşümeyin, vitamin eksikliği yaşamayın, telefonsuz tabletsiz laptopsuz kalmayın diye çok çaba sarfettim. Siz bunları çocuklarınıza yapmayın. Bırakın üşüsünler, bırakın yorulsunlar,, bırakın aç kalsınlar, bırakın ihtiyaçlarının tümünü birden almayın ki hayatı zorluklarını öğrensinler. Neden bunları tavsiye ettiğimi siz daha iyi anlıyorsunuz tüm kabahat bende , affınıza sığınır gözlerinizden öperim Canım çocuklarım. Arkamdan dua ederseniz mutlu olurum.
Babanız.
36 Yorumla- +1 yıl
Bu mektuptan sonra beddua etmesinler de dua istemez 😂😂😂😂😂
- +1 yıl
@mutsuz1kızzzzzzzz Neden mutsuzsun
+1 yılBu hayatta yanında olacak insan sayısı yüzlerce olabilir, ama seni; sadece sen olduğun için sevecek kişi sayısı ! bir elin parmaklarını geçmeyecek. Bunlar annen , baban ve çocukların... Eşin bile yeri geldiğinde senin değerini bilmeyecek! üzülme.
Hayatta senin değerini bilmeyen kişilere takılı kalma, seni sevmeyen kişilere bağlı kalma, Sevgi, çok uzun ve soluklu bir yolun ardında bulunan, dünyanın en eşşiz meyvesine benzer. Ona yürümekten korkma, bıkma. Onu her zaman arzula.
Çünkü sen savaşçı bir babanın evladısın, çünkü sen, yeniden küllerinden doğan bir ailenin evladısın, yüreğindeki huzuru şimdiye kadar biz sağladık, bundan sonra onu sen koru kolla, kimsenin bozmasına izin verme. Unutma, Sen bizim zirvemizdeki Bayramığımızsın, o bayrağa sadece hak eden kişilerin ulaşmasına izin ver...22 Yorumla- +1 yıl
@aichaa teşekkür ederim :)
+1 yılEğer bir gün gelirde bu mektubu okuyorsan aşk dolu , mutluluk dolu iki insanın bir araya gelerek seni dünyaya gözlerini açmana aracılık ettiğini bilmeni isterim.
Gerçek bir insanda olması gereken herşeye sahipsin lütfen bunu aklından çıkartma.
Hata yapacaksın , ama bu hiçbir zaman yanlışa varmayacak.
Ne yaparsan yap, ne karar alırsan al her zaman arkada senin gibi iki nefes alan koca yurekli bir kadın , bir erkek olacak.
O , ilk gözlerini açarak bize baktığın günde görüşmek dileğiyle.10 YorumlaHayatımın en güzel serüveni, seninle adeta bir masal gibi devam ediyor. Her gün biraz daha büyüyorsun, sanki her yeni günle farklı bir çocuk oluyorsun. Senin yaşadığın her an, beni hayatın gerçekliğine bağlıyor. Seni izlemek, adeta en sevdiğim şarkıyı dinlemek gibi, her an huzur veriyor. Bilmediğin, ama öğreneceğin bir sürü şey var hayatta, tıpkı benim her an yeni şeyler öğrendiğim gibi. Korkma, zaman bu sırları sana fısıldayacak.
Allah'ım, seni bana bahşettiği için binlerce şükürler olsun. Ömrüm oldukça, seni her daim seven, düşünen bir anne olarak yanında olacağım. Hayırlı, sağlıklı ve uzun bir ömür diliyorum sana, canım kızım, hayatım, kuzum, bi'tanem. 🌺
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızım olsaydı sağlıklı bir kız çocuğum akıllı güzelliğim olsaydı mavişim den gerçi artık o gitti evli çocuğu olacak
O kıza
Vasiyetim
Ben deli dolu garip bir ittihatçı adamım
Davam dan gayrı dinimden gayrı bir bir mirasım yoktur
Türkçülük, turan ve ittihatçılık davası senin en büyük mirasın
Biz ittihatçıyız. Para her zaman ikinci planda olacaktır senin için.
Şunu unutma İttihatçılar ölür ittihatçılık bir ruhtur ölmez
Naciye sultan gibi her daim sevgi dolu ol ailene
Canım kızım20 YorumlaÇocuğum yok ama olsaydı şunu yazardım
Ey evlat ben bu hayattan göçtüm birgün sende göçüceksin bunun için adımlarını iyi hesaplayıp atmayı öğrenmelisin çünki artık ben yokum ama öğrettiklerime sarılırsan tökezletmezsin
Birgün yollarımız umarım yine kavuşur
10 Yorumla
+1 yılGelecekteki çocuğuma: Seni herkezden her şeyden çok ama çok seviyorum. Seni her zaman koruyacak bir annen olduğunu hiç unutma. Bana istediğini anlatabilirsin ister çok iyi ister çok kötü olsun seni hep dinleyeceğim canımın içi
15 Yorumla- +1 yıl
Peki sen ne derdin helene1 merak ettim
- +1 yıl
Kısa ve net diyorsunuz
- +1 yıl
🙂
+1 yılSeni çok seviyorum güzel kızım, günün birinde bende toprak olacağım insanlarla arandaki mesafe ateşle arandaki mesafe gibi olsun, çok yaklaşma yanarsın çok uzaklaşma donarsın... Ve önce kendini sev bir başkasının sana kim olduğunu söylemesine asla müsaade etme...
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHer zaman güçlü ol İnançlı İmanlı ve edepli ol Hayallerin için emek ver kimseye uyma sen sadece ALLAH Katında Doğru mu diye bak insanlar ne der umursama
Kendini ezdirme her zaman özlenen değil özenilen ol bunu dış değil iç olarak söylüyorum içi güzel olanın dışı zaten güzel olur seni çok seviyorum Annesinin birtanesi
Erkekse kadınlara saygı duy kadınları dönem değil koruyan ol
Kızsa erkekler için kendini harcama hayallerin için uğraş
Daha yazardım ama aklıma gelmedi şu an 😂30 Yorumla
+1 yılBeni affet kızım annen bu hayata tutunamadı kahrolası hastalık anneni bu dünyadan alıp götürdü çok üzgünüm baban ne kadar çok acı çeker bilmiyorum ama bende aile olmayı isterdim eğer kalbimde çok ciddi bisey yoksa tedaviyi olup kuturlursam belkide bu dünyaya gelme şansın olur ( dualarınızı bekliyorum...)
13 Yorumla- +1 yıl
Biz kazandık kızım 💪 kazanmayada devamm...
- +1 yıl
Allahıma çok şükür
+1 yılDuygular ve düşünceler manipüle edilebilir. Bla bla bla bla... ıkna ve telkin için izzet gullunun şu videosunu bla bla bla...
Imza
Seni sevmeyen baban12 Yorumla- +1 yıl
Uzülçün mü
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni dünyanın en zeki en başarılı en kültürlü insanı yapacağım eğitiminden asla kalmayacağım sana diller öğreteceğim hiçbir zaman ekonominin altında kalmayacaksınız hep hayatta bir adım önde olacaksın bunun için çalışıyorum oğlum annen beni bulduğunda sana bunları kanıtlayacağım..
20 Yorumla
+1 yılHep sana öğrettiğim gibi... kimseyi üzme kırma kırılma da. Güçlü olmak için duygularını asla bastırma. Anneme desem nolur deme anneme desem halleder de. Hep yanında olacağım bebikim 🥹
40 Yorumlaİyi ki benim kızımsın 🌸
Sarı papatyam🧿
Sanki güzel olan her şey senden bir parçaymış gibi.. Mesela dünya aydınlıksa senin yüzündendir. Güneş bu kadar parlıyorsa, sebebi ışıl ışıl gözlerindir. Eğer ellerim ısınıyorsa, sen ellerinle sardığın içindir.. 🖤💜
40 Yorumla
+1 yılBen çocuğumu bırakıp hiçbir yere gitmeyeceğim için böyle bir mektup yazmam insanın çocuğu canının en tatlı yeridir çünkü gözünden sakındığıdır çocuğu insanın nasıl bırakıp gidebilirsin ki onsuz bu hayatın tadı mı olur
20 Yorumla
+1 yılSenin merhametini, sevgiye olan inancını, kendine özsaygını kral suyu içine atılmış altın külçesi gibi eritmeye çalışacak bu hayat...
İnsanlara, hayvanlara, doğaya karşı asla merhametini kaybetme, benim güzel yavrum...10 Yorumla
+1 yılBir hikayenin sonuna gelmiş olabiliriz ama bu hayatın sonu değil yeni bir hikaye başlıyor bu hikayenin baş kahramanı sensin ve bu seni özel kılıyor asla boyun eğme ve güçlü hayatını güzel yaşa ve kendine iyi bak.
Görüşürüz.12 Yorumla- +1 yıl
Valla biraz kaptirdim
Burada yazılanları okurken duygulanmam peki 🥹 🪻
11 YorumlaO küçücük tohumun serpilip koca bi agaç olduğunda bizi hatırla yaprakları dökülüyor diye sakın ağlama unutma her senden gidenin yerini başka bir çiçek doldurur ilkbaharın kışa dönmeden anın tadını çıkar, seni seviyorum bebeğim.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl“Ama unutma ki bu aşağılık dünyadasınÇoğu zaman kötülüğü baş tacı edip, İyiliği çılgınlık sayan dünyada”Böyle bi dünyaya çocuk getirmeyeceğim, ama olsaydı böyle yazardım
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılO sondakiler ne öyle benim cevabın a qq sözü internetten kopyaladim böyle seyler çıkmış yazıp gönderince dnfjgjkgk
Cevap sahibi+1 yılSözün tamamı aklıma gelmeyince bi googleladım 😂😂
+1 yılEn çok sevdiklerinden uzak dur.. en zehirli onlardır çünkü..
30 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 316 cevap paylaştı. Senior seviyorum
ya da help yanindayim
21 Yorumla- +1 yıl
Hep yanindayim
Zor anında damarlarındaki kanı hatırla seninle gecirdiğimiz vakitleri tekrar gözden gecir yaşamın boyunca ihtiyacın olan herşeye fazlası ile sahipsin
10 YorumlaÇocuğum yok olsa mektubumun son cümlelesi muhtemelen şu olurdu:
Yalnız olmaktan ve yalnız kalmaktan keyif almayı öğren çünkü artık insanlar kalabalıklar içinde yalnız...10 YorumlaSeni de anneni de çok seviyorum kızım birbirinizi koruyup kollayın her zaman
20 Yorumla
+1 yılYavrum bu üç günlük dünya için kendini üzme kendine çok değer ve ibadetlerine sarılıp hak yoldan ayrılma
20 Yorumla
+1 yılHer üzüldüğünde canını sıkan bir durum olduğunda ;seni kucaklayıp dans ettiğimiz o geceleri düşün ve mutlu ol!
20 Yorumla
+1 yılSenin mutluluğun benim de mutluluğum olur. Ne yaşanırsa yaşansın hep mutlu ol.
30 Yorumla
+1 yılCanım yavrum kusura bakma annen beş parasız o yüzden sen dünyaya gelmeyeceksin ama üzülme çok da bir şey kaybetmezsin doğmazsan. Bye.
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYakışıklı babasından güzel kızına olurdu. Son cümleyi sormuşsun, o kadar mektup yazıp son cümlesi bu olur.
10 Yorumla Seni çok seviyorum. Son olarak sana uyarım en çok sevdiklerin yakacak canını. Kimse baban gibi beklentisiz sevmeyecek çünkü.
10 Yorumlaşu dünyada başıma en güzel hediyesin rabbim tarafından baban olduğun için şanslıyım huzurlu mutlu ve iyi insan ol. seni ölsemde seveceğim.
10 YorumlaBu duygularda yalnız değilsin, hayatında her şey yolunda ya da kısa sürede yoluna girecek.
20 Yorumla
+1 yılBu muktup okunduktan 10 saniye sonra kendini imha edicek.. :p
20 YorumlaÖlüm anında her şey açıklığa kavuşur derler, babanız bunun gerçek olduğunu biliyordu.
20 Yorumla
+1 yılSana bırakacağım en büyük miras seni hiç dünyaya getirmemiş olmam (çocuk yapmam ben)
20 Yorumla
+1 yılSeni ne kadar sevdiğimi cümlelerle anlatamam canım kızım/oğlum 💜
20 YorumlaUmarım ömrün boyunca kendin gibi hep iyi insanlarla karşılaşırsın... seni çok seviyorum 😊💙
20 YorumlaAnnen ömrünü her daim sana adamaya ve kalbinde her daim sana atmaya devam edecek güzel bebeğim
10 Yorumla
+1 yılSen hayatımın en güzel şarkısını söyleyen bir melodi gibisin meleğim 💗
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGelecekdeki kızım ada ya prensesim seni çok düşledim zihnimde seni her gün süsleyip öpüp kokladım gün gelicek yazdıklarımı okucaksın belki de anannenin kaderini yaşayıp sana iyi bi baba bulamamış olabilirim ama arkanda dağ gibi annen var seni çok seviyorum 🥺
10 Yorumla
+1 yılHayat senin mücadelen ve bu mücadelede her zorlu yolu aşacak yürek sende yavrucuğum.
10 YorumlaHiçbir zaman doğmayacağın için üzgünüm, sadece kötülerin dünyasına seni bırakmak istemedim.
10 YorumlaUnutma sen benim oğlumsun. Herşeyi başaracak zeka ve aklın var hedeflerinden sakın vazgeçme.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇocuk bakacak kadar sağlıklı psikolojiye sahip değilim o yüzden yapmak istemiyorum yaparsam ona rezil bi hayat sunarım umarım diliyorum ki çocuğum olmaz.
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılİyiki benim oğlumsun. İyi ki seni yıllarca beklemişim
10 Yorumla
+1 yılSevgili kızım baban beni hala bulamadı sen bu dünyayı unut
11 Yorumla
+1 yılRabbim yar ve yardımcın olsun evlat çünkü bu hayat çok acımasız yazardım...✍🏻
10 YorumlaOku oku oku kendini kimseye ezdirme. Seni sonsuza kadar seviyorum
10 Yorumla
+1 yılO mektubu gerçekten yazmadan, son cümleyi söylemek çok zor...
10 YorumlaSeni bu dünyadan koruyamayıp, bu dünyaya getirecek kadar bencil olduğum için özür dilerim.
10 Yorumla
+1 yılYazmazdım ben büyütürken aklına kazırdım bilmesi gerekenleri.
10 Yorumla
+1 yıl"Hayatı dolu dolu yaşamana kimsenin engel olmasına müsaade etme.."
10 YorumlaSon cümlem sizi bu dünyadaki her şeyden çok seviyorum olurdu.🥲😍
10 YorumlaKiralık kasanın şifresi ve anahtarının yeri olurdu :D
10 Yorumla
+1 yıl
"Sev bütün insanları say bütün insanları
Kin gütme unut gitsin geçmişte olanları
Dürüst ol insancıl ol düşün öbür dünyayı
Bir karıncayı bile incitme sakın evlat."
Müslüm Gürses'in şarkısıyla telkinde bulunurdum.10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılVasiyet etmek istedim şarkılarımı kızıma en sonunda kendini vurdum jarjörü doldurdum.
Sagopa kajmerrr10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBazen bunu sana belli edemeyebilirim ama annenin seni bu dünyadaki herşeyden herkesten çok sevdiğini bil lütfen
10 YorumlaHayatda hiç bir şey için doğru olduğuna inandığın şeyden vaz geçme babanı hatırlarken hep gül asla ağlama seni yanlız bıraktığım için beni bağışla hayat böyle başlangıcı oldugu gıbı sonuda var oğlum derdim :)
10 YorumlaGüçlü olmak zorunda değilsin hayat üstüne elbet gelicek ama mücadele ettim diyebilmelisin. Ağlamaktan asla korkma ve kimsenin seni üzmesine izin verme.
20 Yorumla- Devamını Gör (92)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 