45 gün önce nişanlım üstüme boşaldı. 4 kez test yaptım negatif. Sizce ihtimal var mı?

Merhaba 45 gün önce nişanlım üstüme boşaldı. Tam regl tarihimden 3 gün önceydi. Benim de anksiyetem var bundan dolayı yine de korktum 4 kez test yaptım. Hepsi negatif. Hiç belirti de yok. Zaten cinsel birliktelik de olmadı ama yine de korkuyorum. Reglim çok düzenli değil bu ay da stresten sanıyorum 10 gün gecikti yine test yaptım yine negatif. Sizce ihtimal var mı. Yargılamayın lutfen anksiyetem var.

45 gün önce nişanlım üstüme boşaldı. 4 kez test yaptım negatif. Sizce ihtimal var mı?
Cevapla