Düşük olalı 2 ay oluyor beta hiç 1.20 çıktı değerlerim sıfırlanmadi mi yoksa tekrardan hamilelik şüphem mi var?

Düşük olalı 2 ay oluyor beta hiç 1.20 çıktı değerlerim sıfırlanmadi mi yoksa tekrardan hamilelik şüphem mi var?
Cevapla