Gebeligimin 5. Haftasında doktora gittim vajinal muayene yaptı ve o akşam kanamam başladı doktora gittim düşük yaptığımı ogrendim?

Kürtaj olmadım doğal olarak düşük yaptım ne kadar süre beklemeliyim çocuk için birde alttan muayene olduğum gün kanamam başladı bu bir tesadüf olabilir mi 37. Haftada yapılır diyor internette açılma var mı diye?
Gebeligimin 5. Haftasında doktora gittim vajinal muayene yaptı ve o akşam kanamam başladı doktora gittim düşük yaptığımı ogrendim?
Cevapla