Güncellemeler
+1 yıl
Ediyorum zrn mesela noldu biliyonmu
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk 1 yaşinda aşisini yaptirdik neyse kaynanama geldik işte gelir gelmez sşiyi niye yaptirdiniz zehirliyorsunuz falan yapti eşimde yo önemli aşilari yaptiriyoruz dedi neyse bende konuştum ettim ama eşim anne kariişma diye bilirdi diye düşünüyorum sanki eşim tam savunmuyor givi ya da abartiyprmuyum trip yapsam abartmış olurmuyum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
sen onu yatakta mutlu et o da seni eder merak etme
Ediyorum zrtn
Çocuk 1 yaşinda aşisini yaptirdik neyse kaynanama geldik girer girmez niye zehirliyorsunuz falan dedi niye yaptiriyorsunuz diye baya söylemdi eşimde yo önemli aşilari yaptiriyoruz dedi bende aynisini dedim sorma devam söylendi bende yok alakasi yok yaptircak yabi önemlileri yaptieiyorum dedim eşim annesine anne sen karişma diye bilirdi ama tam savunamipyr sanki beni trip atsam abartirmiyim yoksa eşim diceni dedimi
kendi yaptirmamis mi cocuklarina? cok biliyor. yani esin ne derse desin kaynanan bilmislik yapma senle rekabet etmeye calisiyor
mesajdan konusurmusun?
daha ne yapsin adam
Ya calişmadipi zaman bile akşama kadar ben ilgileniyorum çocukla resmen tamam yardım ediyor sa çocuk konusunda ama bakmiyor veya baya uzun oyun otnamiyor pek çocuk da yükümü almiyor diyelim
ben senin esin kadar da yapmiyorum. bence sen abartiyosun
Bilmiyorum ki çocuk beni çok yoruyor misal eşim mutfak temizler ben çocuk bakarim , süpürür moplar.
Ama şimdi izinliyken de benim kafam hiç rahat değil çocuk hep bende ya dün misafir vardi eşimin dayısının damadi çocukla tüm gün ilgilendi çocuk bir kez bile ağlamadi yani böyle oyunlar oynasa ilgilense çok mu zor
Ben yapamam diyor cocukkken bile oyun oynamiyordum diyor ama banada çok fazla geliyor bir yerden yükümü almasi lazim çocuk bakımından
cocukla ilgilenilir ok de. asil anne sorumlu. sen caliyon mu
Yok calişmiyorum ama çok yoruluyorum mesele eşim 2 haftadit calişmiyor tatil ama genede hiç faydasi yok uyuyor ya yapiyorda ama işte daha fazla ola bilir çocuk yükümü az da olsa ala bilir diye düşünüyorum
napsin tum gun cocuk mu baksim.. cok nazlisin sen ya
Eşimde öyle diyor ya çok istiyorsun benden diyor acaba öylemi gerçekten ya nazliyiö evet çok ama işte eşim yapti böyle
Ama şöyle eşim de izinliyken bebek le oynasa bir kaç saat veya ne bilim bir şey ler yapsa çok mu abartili onunla çocuğu sonuçta baba diye bakmicakmi yani
haha simariksin da 😁 adam el ustundr tutmak istr
emis sen tepesine cikmaya calisiyon..
tamamda senin isyedigin kadar da cok.. adam bakiyo daha ne yapsin
Valla eşimde öype diyor tepeme cikiyom diyor en son tartiştik 2 hafta uxakti bana bunaldim bıktım dedi şimdi amca düzeliyor 😂 napayim ama çok zor tekim bende ne arkadaş ne ailem yanımda kaynana desen hayir yok delirdi kocama aşkim demeye başladi
sende kocanin gonlunu hos et
Çocuk 1 yaşinda aşisini yaptirdik neyse kaynanama geldik girer girmez niye zehirliyorsunuz falan dedi niye yaptiriyorsunuz diye baya söylemdi eşimde yo önemli aşilari yaptiriyoruz dedi bende aynisini dedim sorma devam söylendi bende yok alakasi yok yaptircak yabi önemlileri yaptieiyorum dedim eşim annesine anne sen karişma diye bilirdi ama tam savunamipyr sanki beni trip atsam abartirmiyim yoksa eşim diceni dedimi
cocuk asisi bu standart bisey
%70 yardım etmeli
Misal neler de