Ben kıskanıyorum açıkçası sen kahve gözlü filan ol çocuk renkli gözlü sarışın olsun

Ben kıskanıyorum açıkçası sen kahve gözlü filan ol çocuk renkli gözlü sarışın olsun

Gen havuzuyla ilgili bu. Güzel genlere sahipse 2. Kuşak 3. Kuşak 4. Kuşak farketmeksizin 7. kuşağa kadar çekiyor diyorlar , öyle gerçekten bizde maviş yok mesela ama kuzenim maviş niye bilmiyoruz 😂
Cevap
8Cevap
Sıradan derken? yani illa özel olmak için güzel olunmak gerekmiyor
Kahve gözlü olunca niye sıradan olunuyor? Her renkli gözlü güzel değil ayrıca. Ne kahve gözlüler var renkli gözlüleri güzellikte sollar
Annem babam ikiside esmer kahverengi gözlü ama ben nedense beyaz yesil gözlüyüm hahaah arada😅 arada oluyor öyle değişiklikler
Çoğu kahverengi gözlü renkli gözlüden güzel bu arada. Sadece tek özelliğe göre kıstas almamak gerekiyor.
Kıskanmam çünkü her çocuk kendi özelinde güzel kendi ebeveynini gözünde en iyisidir siz bence kendi komplekslerinizden kurtulun.
Neden kıskanayım ki? Dilerim daha güzel çocukları olsun beni ilgilendirmez 😃
İnsan kahverengi göz koyu renk saçlı olunca sıradan mı oluyor? Hiç hoş bir tanımlama şekli olmamış.
Bence de.
Güzel kadınların doğurduğu çocuklar kendine benzemez genelde kocasına benzer bu hiç şaşmıyo
Renkli gözlü ve sarışın olan herkes güzel değil
Kıskananlar neden kıskanıyor anlamadım, çocuğu mu kıskanıyorsunuz?
Ne alaka neden kıskanayım sevinirim tam tersi gerçekten çok kötü kalplisiniz
bun gen karışımı denir.. misanne veya babanın soyunda olan kişiler
Kıskanmıyorum, pardon da sen mükemmel misin? 😅😂
Görende kraliyet ailesinden geliyor sanır.
Hayır neden kıskanayım her çocuk güzel ve özeldir mis gibi kokuyorlar 💜
He keşke benim olsa diyoruz psikopatiz sonuçta
Benimkiler çok güzel biri renkli gözlü sarışın öteki kumral beyaz tenli ama bende güzelim
Bende sarışın hiç sevmem nedense gerek yetişkin gerek çocuk olsun
gerçekten yas kac
Sıradan insan ne demek ya cümleye bak
ne değişik türsünüz siz ya
Hayır neden kıskanayım ki?
Sıradan insan kime denir? Neye göre denir?
Siradan derken bu nasil bir zihniyet❗
Hayırlı olsun diyelim ya
Hiç kıskanmıyorum
kıskanıyorum
Yoo aksine bana benzesin
Niye kıskanayım
Sevinirim ben 😍🤩🤩
Hayır neden kıskanayım
Yhooo
Hayır yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?