2 aylık kızım var hiç yanında emzirmedim ama sürekli göğsümü açmaya çalışıyor tek kaldığımızda emmek istediğini söylüyor sadece bir kere anne diyor 2 yaşındayken emmeyi bırakmıştı unutması gerekmez miydi önü kapalı bol kıyafetler giyiyorum ama farkında sonuçta orada olduğunun ne yapabilirim unutması istememesi için
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kardeşini kıskanıyor. Süt emme yaşını çoktan geçtiğini ve sütün kardeşinin bebek olması gerekçesiyle onun beslenmesi gerektiğini söylemelisin.
Yanlış olduğunu söylüyorum anlatıyorum sadece o an ikna oluyor 5 dakşka sonra hiç anlatmamış gibi tekrar anlatıyorum
Duymazdan gel bence.
Duymazdan geldiğimde kendine Zarar veriyot o yüzden bir şey yapmak zorunda yım
Bence bir pedagog ile görüştürmelisin. Bildiğin kıskanıyor.
Bu yaş grubuyla ilgilenen bir psikolog yok yaşadığım yerde götüremiyorum o yüzden
Pedagog olmalı.
Bazı çocuklar öyle benim başım belaya girdi kaç kere bu yüzden :)
Ne?
Burdan mı anlatim
Evet
Gereksiz yorumlar geliyo diye dedim
Bir pedagog a götürürsen daha iyi olur kendi başına halletmeye çalışma
Bu yaş grubuyla ilgilenen bir psikolog yok yaşadığım yerde götüremiyorum o yüzden
Online bulabilirsin araştır birazcık bakalım hem nerede yaşıyorsun ki?
Samsunun ilçesinde
Online da sadece 4 5 dakika görüşebildi bilgisayar karşısında durmadı
Kıyamam umarım merkezde bulursun her şey düzelir
Aslında ihtiyaç duyduğu için değil kıskandığı ve merak ettiği için emmek istiyor ☺️
Emzirdiğimi hiç görmedi ki yanında da hiç konuşmadık onu emzirme konusunu
Sen öyle san mutlaka görmüştür senin fark etmediğin zamanlarda. Yoksa onca yıldan sonra nereden aklına gelecek ki, memelerinin olduğunu yeni fark etmiyor sonuçta ☺️
Emziği bıraktırmak için neler sürdük hiçbiri etki etmedi bunda da öyle bir şey sürüp verirsem ya etkilemez de istemeye devam ederse
Pardon başka yoruma yazacaktım 🤦
Memene bişey sürmek değil de onun gözünün önünde küçük bir kaba sütünü akıt ve çok istiyorsan gel bunu iç de bunu görünce zaten iştahı kesilir merak etme. Neden emzirmiyosun derse senin dişlerin var canımı çok yakıyor dersin ☺️
Canımı acıtıyor gibi açıklama yapıyorum artık büyüdüğünü vs ama sadece 5 dakika ikna oluyor sonra tekrar ağlamaya başlıyor tekrar anlatmaya başlıyorum bende aynı şeylerü
Hafifçe sen de onun memesini ısır al bak böyle oluyor işte de empati kurmasına yardımcı olur belki 😅
🙄.
Napim çok inatçı çocuğun var aklıma bu geldi işe yarar belki 😅🤭
Dediğiniz şey taciz oluyor
Empati kursun diye dedim ya ne tacizi o senin çocuğun sonuçta ☺️
Çocuğum diye onları yapma hakkım yok
Tamam tamam yapma küçük bir fikirdi sadece ☺️
Bebeği emzirdikten sonra afedersin göğsüne tadı farklı beğenmeyecegi bir şey sür bence tadını begenmezse zaten tekrar istemez
Vermek istemiyorum bir şey sürerek de çünkü o sürdüğüm şeyi umursamaz
Emziği bıraktırmak için neler sürdük hiçbiri etki etmedi
🙄 çocukta ki inada bak
Benim çocuğum bir şey de diyemiyorm bu inadına bana çekmiş bu konuda napıyım keşke babasına çekseudi ama yapacak bir şey yok inat konusunda
Allah sabır versin
Kime eşime mi
Yok be sana eşine göre ne var :)
İki inatla geçiniyor
Bu hikayede yanan sen oldun bence :)
Sanırım öyle oldu
Anladım
eksik mi emdi acaba zamanında sütünüz yetiyor muydu ilk çocuğa
Çok emmedi çok sütüm yoktu 3 sefer acıkırsa bir kez emzirebiliyordum safece
ondan kaynaklı olabilir öyleyse
Ona durumu anlat büyüdüğünü eskiden emmistin zaten ama artık büyüdün diye
İkna oluyo ama sadece 5 dakika sonra tekrar aynı kriz
İkna oluyorsa yapacağın yöntem şu sıkılmadan anlatmak zaman istiyor
Bir buçuk aydır dilimde tüy bitti
Arkadaşının ya da yakınının kızı var mı bak o böyle şeyler istemiyor o buyutu artık yapmıyor sende yapma de
Karşılaştırma yapmak istemiyorum
Başka türlü zor anlar ama
Ben üzülürüm karşılaştırma yapıldığında o da üzülür o yüzden istmeiyorum
O zaman zaman başka bir şey gelmiyor aklıma dikkatini çekmesin
Yanlış olduğunu söyle ve asla bi kere diyerek izin verme
Yanlış olduğunu söylüyorum anlatıyorum sadece o an ikna oluyor 5 dakşka sonra hiç anlatmamış gibi tekrar anlatıyorum
O zaman yaşından dolayı ona uygun olmadığını tadını beğenmeyeceğini filan söyle yine ikna olmazsa salça tarzında bişey sür tabi aşırı değil anlamasın ve tadının kötü olduğuna ikna olsun abla. Sonucuda bana bildir lütfen
Emziği bıraktırmak için neler sürdük hiçbiri etki etmedi bunda da öyle bir şey sürüp verirsem ya etkilemez de istemeye devam ederse
Evet abla işin bide orası var. En iyisi o riske hiç girmemek bence vermemeye diren dakka başıda gelse anlat olmayacağını. Bi süre sonra sıkılacaktır. Anlatmak istersen yaz abla bu arada
1 buçuk aydır sıkılmadı ne kadar saha sürer ne zaman sıkılır
Umarım en kısa zamanda sıkılır ve seni bunaltmaz abla
Umarım
Kaç yıllık evlisin abla
7 yıldır evliyim
Maşallah iyiymiş. İlki hemen olmuş
Evet
Ne güzel. İkside kız mı
Evet t
İlerde ya çok iyi olurlar ya sürekli kavgaya hazır ol 😂😂
Abla seviyor ama kardeşi bilmiyorum
Umarım anlaşırlar
Çocukların en huzurlu hissettiği yer bu yüzden özlemiştir..
Süt çok geliyor mu senden?
Hayır
Küçük o zaman ikinci çocuğun olmasına rağmen
Anlamadım
Senin şeyler işte küçük mü diyorum
Ne alaka
Kapasitesi önemli o yüzden sordum
Hacim olayı
Alışkanlık. Meme bu sevilir.
bende istiyorum
ver gitsin be :D
Saçmalama be
niye zararı ne olacak
Biberon ver.
Biberon emzik istemiyor
Biber sur
Saçmalamayın isterseniz
Mall