Kanka bu hayırlı şeyine bir açıklama getirmek istiyorum. Katılan katılır, katılmayan katılmaz önemli değil. Şimdi biz bir şeyler için “hayırlısı olsun” falan diyoruz ya. İster istemez iyi bir şeyler olacak diye düşünüyoruz. Hayırlısı demek asla iyi olacağının anlamına gelmiyor burada bir yanılgımız var. Hayırlısı olsun demek iyi bir olay yaşayacaksın demek olmuyor. Yani hayırlısını istemekle sen aslında varsa başına gelecek kötü bir şeyler, onlara da davet çıkarmış oluyorsun. Çocuğun engelli de doğabilir, sağlıklı da. Hayrında ne varsa. O yüzden benim naçizane önerim, istediği hayır yükünün altından kalkamayacağını düşünüyorsa insan, hayırlısını istemesin. İyi olsun sağlıklı olsun de ama altından kalkamayacağına eminsen hayırlı olsun deme
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Kızım olsun
İkisinden de olsun be. Bi kız bi erkek ikiz olsa üf yani 🤌 Tabi hayırlısıyla eksik dua etmeyelim
Ben daha çok kız çocuk istiyorum ama benim için fark etmiyor erkek de olsa kız da olsa o benim çocuğum bakmak zorunda olacağım zorundayım
kız olabilir ama 1 tanede oğlum olsun isterdim
Kız olsun istiyordum şimdi ise ikiz bi kız bi erkek
Erkek isterdim kız öldü,2. si erkek oldu bu erkekler Cook fena kızım iyi..
Benim için hiç fark etmiyor gerçekten ben sadece sağlıklı bir evladım olsun isterim.
Sağlıklı ve hayirlı bir evlat olması en büyük duam. Kiz çocukları benim için çok degerli.
Erkek olsun ya ben onu kendim gibi Galatasaraylı yapacağım onunla maç izleyeceğim daha
Hayirlisi ne ise o olsun ama kiz olsa daha bi bicir bicir olur gibi
Erkek olsun ki soradan gelecek kızın peşinde olsun 😂😂
Farketmez yeter ki hayırlı evlat olsun da
Kanka bu hayırlı şeyine bir açıklama getirmek istiyorum. Katılan katılır, katılmayan katılmaz önemli değil. Şimdi biz bir şeyler için “hayırlısı olsun” falan diyoruz ya. İster istemez iyi bir şeyler olacak diye düşünüyoruz. Hayırlısı demek asla iyi olacağının anlamına gelmiyor burada bir yanılgımız var. Hayırlısı olsun demek iyi bir olay yaşayacaksın demek olmuyor. Yani hayırlısını istemekle sen aslında varsa başına gelecek kötü bir şeyler, onlara da davet çıkarmış oluyorsun. Çocuğun engelli de doğabilir, sağlıklı da. Hayrında ne varsa. O yüzden benim naçizane önerim, istediği hayır yükünün altından kalkamayacağını düşünüyorsa insan, hayırlısını istemesin. İyi olsun sağlıklı olsun de ama altından kalkamayacağına eminsen hayırlı olsun deme
👏 ne güzel açıklamışsin
Hayırlı dediğim iyilik anlamında olsun saygılı efendi yani
Allah hazretleri ne isterse o.
bu devirde çocuk doğurmak da ne bilim...
Trans doğunca gelen...
Artik erkekler dislanyior yazik
Aman aman kiz istemem.
Kız çocuğuna karşı bi sempatim var.
Kız istiyorum inş kız olur
Kızzz sadece kızım olsun
Ikiz kızlarım olursa sevirim jxnxjdj
Sağlıklı tek bir çocuğum olsun oda kız olsun
İkiside iyidir ama oğlum var
Kiz olsun garanti olsun😄 sonra erkek olabilir
Kız olsun. Erkek çocukla uğraşamam.
Bir kızım olmasını istiyorum sadece
Oğlan olduktan sonra gelen pişmanlık hissi jxkskalsşs
@mhgkshn daha evli bile değilim dhsj
Ha pardon sjs Lalapaşa
@mhgkshn 🙋
İlk çocuğun babası olsun da çocuk fark etmez 😃
Kız olmasını isterdim.
kiz cocugundan nefret ederim, erkek olsun
Erkek
erkek isterim
Kızım var
Kızz
Erkek
Kız❤️
Kızımın olmasını isterdim galiba 🥺
kız isterdim
Kızzz 😍
kızım olsun <3
ASLAN olsun aslan😅
Çocuk olsun yeter