Çocuk & Ebeveyn Çocukluk günlüklerinizi okuyor musunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor İlkokul da oldukça hırslıymışım sjxjsjdk. En sevdiğim aktivite çok gülüyorum çocukluğuma akxmdks Çocukluk günlüklerinizi okuyor musunuz? Cevapla Çocuk Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı. Günlük tutmazdım 1 0 Yorumla
Dürrüşehvar56 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Çok eskiden az biraz günlük tutmuştum ama attım onuda günlük tutmayı hiç sevmem. 1 0 Yorumla
F-5Ferman Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 83% +1 yıl 4 sınıfta yazdığım günlüğümü bulmuştum geçen sene. Okuyunca bütün derdim tasam gitmişti valla. Üstüne bir de o kadar sevimli geldi ki😔 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Benimkilerde öyle ne kadar masum ve güzel şeyleri dert edinmişim hatta Yorumla
smnblvr Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Sinifin a çalışkan öğretmenim ödev vermiştiniz diyen kızı 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Maksmsksms yok o kadar gıcık değildim 98 alınca ağladığım oldu ama Yorumla smnblvr +1 yıl Senin kalem kutunda her şey düzgün renkli kalemlerin kokulu silgin de vardır kesin. Uc istenildiğinde kesin vardır denilen kız Yorumla Soran +1 yıl Evet its me Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Evettt ne yaşamışım ben diyip gülüyorum jdndjdnd 1 0 Yorumla
Aşil_Han Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Küçükken tutmuştum bir kere ama attım çöpe sonra 1 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl nasıl bir çirkin yazı o öyle 0 24 Yorumla Soran +1 yıl Sensin çirkin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yazın çirkin dedim 🤷♂️sen güzelsin.. Yorumla Soran +1 yıl Olsun yazıma çirkin demeniz daha çok üzdü beni Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ozaman dr. ların hepsi ağıt yaksın..🤷♂️ama çirkiiin 😀🤷♂️ Yorumla Cevap sahibi +1 yıl .. miş.. ayrıca.. şimdi belki güzeldir.. Yorumla Soran +1 yıl Yok halen çirkin skxkskxkks Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😀başlarken hadi bi nebze düzgün, sonraları iyice sarpa sarmış😀😀 Yorumla Soran +1 yıl Aklımdakileri yazayım diye acele etmişim skxmsks Yorumla Cevap sahibi +1 yıl hahahah... hala var mı böyle alışkanlıkların😀... demekki , hayattada aceleci kızsın, hemen olsun isteyenlerden.. Yorumla Soran +1 yıl Hayır artık tutmuyorum ama üzüldüğümde birleyen yazar onu da çöpe atarım kimse okumasın diye evet tez canlıyım biraz 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 👍.. ozaman geceye bomba bir söz bırakayım sana.. umarım hayatın , yüzün ve içindeki güzellikler gibi güzel olsun. yazınngibğ değilde yazdıkların gibi.🤪 iyi gceler..🤷♂️🙄 Yorumla Soran +1 yıl Çok teşekkür ederim hahahahaa amin 😅 bencede yazım gibi olmasın hayatım artık, sağolun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😀değildirde zaten.. Yorumla Soran +1 yıl Dışı seni, içi beni… Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😱sahimi.. Yorumla Soran +1 yıl Öyle 🫱🏻 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl hmm.. düzelir.. zeki kızsın. her ne varsa yoluna koyarsın Yorumla Soran +1 yıl Sağolun. Çok kibarsınız çirkin yazıma atıf da bulunmanız haricinde 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl amaaaaa, yazının nasıl oldunun pekte önemi yok, ne yazdıpına bakmalı dimi..😀gece gece felsefe yapmiim.. ama sen hoşsun, bunuda göz ardı etmesen😑 Yorumla Soran +1 yıl Estağfurullah Yorumla Cevap sahibi +1 yıl güzel ve zeki kızsın... yazına takılma😀 bide her şey yolunda giderse, değme keyfine 😀 Yorumla Soran +1 yıl 😅 sizin içinde güzel gider her şey umarım. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl aaa sağol.. iyi zaten , fena değil.. eh, kimsenin kusursuz olmadığı gibi benimde değil.🤷♂️sağol iyi dileğin için. Yorumla Soran +1 yıl Ne demek. İyi geceler 🙏🤓 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 785 cevap paylaştı. Günlük tutmadım. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Günlük tutmazdım
Çok eskiden az biraz günlük tutmuştum ama attım onuda günlük tutmayı hiç sevmem.
4 sınıfta yazdığım günlüğümü bulmuştum geçen sene. Okuyunca bütün derdim tasam gitmişti valla. Üstüne bir de o kadar sevimli geldi ki😔
Benimkilerde öyle ne kadar masum ve güzel şeyleri dert edinmişim hatta
Sinifin a çalışkan öğretmenim ödev vermiştiniz diyen kızı
Maksmsksms yok o kadar gıcık değildim 98 alınca ağladığım oldu ama
Senin kalem kutunda her şey düzgün renkli kalemlerin kokulu silgin de vardır kesin. Uc istenildiğinde kesin vardır denilen kız
Evet its me
Hiç günlük tutmadım
Evettt ne yaşamışım ben diyip gülüyorum jdndjdnd
Küçükken tutmuştum bir kere ama attım çöpe sonra
Hiç günlük yazamadım ya 😂😂
Hiç çocuk olamadım ki
Ayıcığın duruyor mu 😀😄
Çok tatlıymış buuu :))
Günlük tutma alışkanlığım yok.
nasıl bir çirkin yazı o öyle
Sensin çirkin
yazın çirkin dedim 🤷♂️sen güzelsin..
Olsun yazıma çirkin demeniz daha çok üzdü beni
ozaman dr. ların hepsi ağıt yaksın..🤷♂️ama çirkiiin 😀🤷♂️
.. miş.. ayrıca.. şimdi belki güzeldir..
Yok halen çirkin skxkskxkks
😀başlarken hadi bi nebze düzgün, sonraları iyice sarpa sarmış😀😀
Aklımdakileri yazayım diye acele etmişim skxmsks
hahahah... hala var mı böyle alışkanlıkların😀... demekki , hayattada aceleci kızsın, hemen olsun isteyenlerden..
Hayır artık tutmuyorum ama üzüldüğümde birleyen yazar onu da çöpe atarım kimse okumasın diye evet tez canlıyım biraz 😂
👍.. ozaman geceye bomba bir söz bırakayım sana.. umarım hayatın , yüzün ve içindeki güzellikler gibi güzel olsun. yazınngibğ değilde yazdıkların gibi.🤪 iyi gceler..🤷♂️🙄
Çok teşekkür ederim hahahahaa amin 😅 bencede yazım gibi olmasın hayatım artık, sağolun
😀değildirde zaten..
Dışı seni, içi beni…
😱sahimi..
Öyle 🫱🏻
hmm.. düzelir.. zeki kızsın. her ne varsa yoluna koyarsın
Sağolun. Çok kibarsınız çirkin yazıma atıf da bulunmanız haricinde 😂
amaaaaa, yazının nasıl oldunun pekte önemi yok, ne yazdıpına bakmalı dimi..😀gece gece felsefe yapmiim.. ama sen hoşsun, bunuda göz ardı etmesen😑
Estağfurullah
güzel ve zeki kızsın... yazına takılma😀 bide her şey yolunda giderse, değme keyfine 😀
😅 sizin içinde güzel gider her şey umarım.
aaa sağol.. iyi zaten , fena değil.. eh, kimsenin kusursuz olmadığı gibi benimde değil.🤷♂️sağol iyi dileğin için.
Ne demek. İyi geceler 🙏🤓
Okumak için yazmadık mı zaten
Günlük tutmadım.