Bence etki ettiğini biliyorum sperm kalitesinin belli bir yaştan sonra düştüğünü biliyorum ama kadınlar kadar problem olmadığını biliyorum kadınların 40-45 yaşından sonra çocuk doğurması riskli olabiliyor.

10 Aralık, 2023 Pazar 17.30
Bence etki ettiğini biliyorum sperm kalitesinin belli bir yaştan sonra düştüğünü biliyorum ama kadınlar kadar problem olmadığını biliyorum kadınların 40-45 yaşından sonra çocuk doğurması riskli olabiliyor.

10 Aralık, 2023 Pazar 17.30
Evet aynen öyle. Ayrıca onlarda menapoz var. 53 yaş civarı mutlaka olur. Erkeklerde 70'i aşsan da çocuk sahibi olursun büyük ihtimal. Zaten hidrosel, varikosel vs hastalığı yoksa konti garanti 70'den sonra.
45-50 yaşlarından sonra etkileyebilir. Performans düşüyor sonuçta
Teşekkür ederim
Rica ediyorum kardeşim
Bir erkek 70-80 yaşında da baba olabilir
Abi olabilir Ama şöyle bir şey var Bir sperm kalitesi düşüyor 2 yani o yaştan sonra çocuk sahibi olsan çocuk sana dede mi diyecek baba mı diyecek
E tabi bu gibi olumsuz faktörler var ama erkek ilerleyen yaşlarına rağmen çocuk sahibi olabilir
Aynen ama o yaştan sonra evleneceğin genç kadın da seni aldatma ihtimali yüksek yani 40-45 yaşından sonra kadınların doğurma riski var erkeklerin yok Ama 80 yaşından sonra da kaç yaşında bir kızla evleneceksin ki 😂
80 yaşında 35 likle😜
Abi o yaştan sonra gelecek adam parasına gelir yani o kadında ona vermez başkasına verir senin çocuğun der 😂
Dna 🧬 yaptırırız😜
Abim hadi çocuk senden diyelim ya prezervatif kullanıp başkasına verdiyse 😱 aklımda deli sorular
Göremediğimiz bir olaya nasıl müdahale edebiliriz ki sende hep bir verdirme peşindesin ha😄
Abi o kadar yaş farkı olunca insan olumlu bir hayal kuramıyor 😂
😄
Teşekkür ederim✨
Rica ediyorum
Cevap
9Cevap
Sağlık olarak en fazla 60 da olabilir sanırım. Ondan sonra etkili atışlar olmayabilir 🤣
Bence de
@fesfs kadın 60 yaşında olmak zorunda değil. Erkek 60 yaşında. 🤣
@fesfs kadın genç olabilir 40 yaşında 🤣
@fesfs yapan yapıyor orayı boş ver 😀
Evet eder, teknoloji çağında daha da etkili oluyor...
Erkekte pek etken değil bu kadında çok daha önemli bu yaş ve doğurganlık
Eder... işten eve geldiğinde kendini cocuğa verecek enerjisi olması gerekiyor... baba ilgisi çok önemli
Abi bence erkekler 30 yaşından önce baba olmamalı
Katılıyorum
Bana kalırsa 30'dan önce evlenilmemeli
Katılıyorum kardeşim
En az 25 yaşında baba olmak lazım derim ben.
25 i siz de çok büyük bir yaş yaptınız ha 25 dediğin yaş gencecik bir yaş
Bence de 25 yaş olmaz en azından 30 yaş olması daha iyi
Katılıyorum abi en az 30 olmalı
@gündüzüngüneşi valla birader, bana bizim memlekette çoluk çocuk var mı diye sormaya bile başladılar diyebilirim. Bence çok da geç kalmamak lazım. Hayatın ne zaman biteceği de belli değil tabii, Allah en gecinden versin inşallah.
Her şeyin hayırlısı dostum
Abi bizim insanımızın en büyük eksikliği insanı olduğundan büyük yapmaya çalışmasıdır bence bir insan 30'dan evvel olgun ve tam yetişkin bir birey sayılamaz
@gündüzüngüneşi Haklısın kardeşim ama işte babalara laf anlatılmıyor ki. Okumadın işe giremedin deyip kafa ütülüyorlar. Azıcık anlayışlı olsalar her şey yerine gelecek ama nerde.
@Semih6934 Abi vallahi aynısını ben de yaşıyorum üniversite mezunuyum ancak çalışmıyorum diye annem sürekli bana çalışmıyorsun diye baskı uyguluyor ancak Türkiye'de çalışmak da bir işe yaramıyor
Abi o kadar yalnız kaldık ki ben de bir işe girdim 1 yıl boyunca çalıştım işitmediğim hakaret, mobbing vs. hiçbir şey kalmadı Artı çalışsak da bir işe yaramıyor para para değil alım gücü berbat ötesi
Amin abi inşallah Rabbim bir çıkış yolu bize gösterir
Amin
Bence hayir kadina bağlı
Elbette eder
Evet eder
E tabi eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?