Üst komşunun çocuklarını yüzünden inanılmaz bir gürültü var her gün. Eşim normal diyor, ben mi abartıyorum?

2,5 senelik evliyiz oturduğumuz binanın üst katında 3 tane kız çocuğu var ( 7, 9 ,11 yaşları) inanılmaz bir gürültü var her gün. Her seferinde çıldırıyorum. Bu şekilde akşam 10.30 -11 gibi devam ediyor. Eşim bazen mesaj atıyor çok gürültü var diye. Biraz sessiz oluyolar sonra tekrar devam ediyorlar. Eşim bana kızıyor “onlar çocuk gürültü yapmaları normal” diye. Sizce normal mi benim her gün o gürültüyü çekmem başıma her gün ağrı giriyor. O sinirle eşimle tartışıyorum sürekli. Sizce ben mi abartıyorum?

Üst komşunun çocuklarını yüzünden inanılmaz bir gürültü var her gün. Eşim normal diyor, ben mi abartıyorum?
Cevapla