Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar her kadının hissettiği Bi duygu. Yok normal değil yok saçma diyerek niye kötülüyorsunuz saygısız veya terbiyesiz soru sormadım ilgini çekmiyorsa geçersin kalp kırmaya gerek yok.
Hep çocuğum olsun ıstiyorum aşırı derecede bu isteğim nasıl geçer?
Anne olana kadar geçmez sanırım aynı dertten muzdaribim vakti zamani gelince en kısa zamanda nasip etsin Allah her şeyden önce ona güzel Bi baba bulmak güzel Bi hayat kurmak lazım)):
Dimi işte biraz zor orası:((
Ummadığımız anda nasip etsin bende çok istiyorum ciddi şeyler yaşamayı çocuğumun olmasını sevgilim de var ama evlenme taraftarı değil maddi açıdan yükselmeye bakıyo )):
Umarım çıkar seninde benimde karşıma
Umarım ama isteğini yitirme zaten zamanı vakti geldiğinde olucak de sadece sabret
Cevap
3Cevap
Çocuk sahibi olarak
grcmez
Anne olunca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?