Herkes kafasına göre bebeğime isim koyuyor, ne yapmalıyım?

ay kizlar bebegime isim koyduk dogdugunda annem baska isimle biz baska isimle sesleniyoruz bebege annem kabul etme koydugumuz ismi kaba bir isim diyerek kendisi farkli isim koydu her neyse simdi kaynanam diyo ben farkli isim koycam oyle seslencem diye abi cocugun simdi 3 ismi mi olcak kafayi yiycem ya ben tek isimden yanaydik bunlar kafalarina gore isim uyduruyo kimseyi kirmak istemiyorum agzimi acip basiniza geldi mi boyle sey?

Herkes kafasına göre bebeğime isim koyuyor, ne yapmalıyım?
Cevapla