Enfeksiyon tedavisi gördükten sonra hamile kalanlar Neredesiniz?

1 yıllık evliyim. Eşimle artık anne baba olmak istiyoruz. Ve hiç korunmadık. Doktora gittim normal yollarla olmuyorsa demekki bir sıkıntı vardır diye. Aşırı derecede enfeksiyonun var dedi enfeksiyon tedavisi başlattı. Ve değerlerim düşük diye de Bi kaç ilaç verdi. Bir ay korunun enfeksiyonun bitsin değerlerin yükselsin, ondan sonra deneyin dedi. Beslenmene de dikkat et bol bol ceviz fındık et süt yumurta balık ye dedi. 45 kiloyum 160 boyum var herhangi bir hastalığım yok çok şükür. AMA yinede korkuyorum. Tedavi olup hamile kalanların hikayesini dinlemeye ihtiyacım var beni motive eder misiniz lütfen?
Enfeksiyon tedavisi gördükten sonra hamile kalanlar Neredesiniz?
Cevapla