Merhaba, bi ay sonra kızım dünyaya gelecek ama isim konusunda çok karışan var lütfen yardım eder misiniz?

Merhaba, bi ay sonra kızım dünyaya gelecek ama isim konusunda çok karışan var lütfen yardım eder misiniz?

Vera ismini çok seviyorum, bir de lavinya ve melina... kızım olsa bunlardan biri olurdu sanırım, ama annem adını peri koymamı istiyor şimdiden😂 Allah analı babalı büyütsün
Bu isimler çok güzel ve öneri de çok güzel bence onu da düşünmelisin 🙏🏻😇🌸
"Melek" ya daha güzel bi isim var mı acaba?
Firuze de çok hoşuma gider ama illa yeni değişik isimlerden istiyorsanız aymila/mila falan eh ya beğenmiyorum onları ama ne seçerseniz seçin umarım kızınız büyüyünce sever ismini <3
Selam isim seçmek biraz zor gibi seçeneklerinizi için teşekkür ederim 🙏🏻 umarım ismini sever😇🌸
Bunlar arasından güzel olanları gördüm 🙏🏻
Cevap
44Cevap
Aymira olabilir gadası
Visal ismini geçenlerde duydum çok hoşuma gitti. Kavuşma manasına geliyormuş ben olsam Visal koyardım sanırım 🙄
Teşekkür ederim güzel isim bu 🙏🏻🌸
Vuslat daha iyi değil mi
@Dayanalicabar bilmem ki anlamı nedir?
Kavuşmak demek
Sare güzel
😅 tamam tamam hüzünlü isim koymam
@Dayanalicabar dmdmd
İsim koyarken havasından kulağa hoş gelmesinden herşeyden ziyade anlamına bakıp koymak lazım. İsmin kadere etkisi olabiliyor. Ben mesela Hazan ismine bayılıyorum ama çocuğum olsa koyar mıyım asla koymam ömrü boyunca ağlasın sonra kıyamam ki ben onun gözyaşına. Hazan ismini ne kadar sevdiğimin bir önemi kalmıyor haliyle😂
Haklısın tabi😊 Elif ismini ve anlamını çok seviyorum
Evett gerçekten çok güzel 🙏🏻🥰
Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almak nasip etsin inşallah isim önerisi ASEL ESLEM
Anlamları da güzel
Çok teşekkür ederim 🙏🏻😇🌸
Rica ederim 🙏🍀
Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. İlerde bir kızım olursa adını Sevde koyacağım 😎
Teşekkürler bu isim çok güzel ve anlamlı aslnda düşünülebilir 🙏🏻
Rica ederim 😇 En sevdiğim isimdir
Teşekkürler 🙏🏻 bizle paylaşmanz bile güzel 🌸
Eyvallah
Neşe güzel bir isim ablacım 🙏🏻😇 Miniğimin ömrü güzel olsun inşallah. Rabbim sizlere bağışlasın, hayatınıza neşe getirsin.🥰😇
Amiin çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.. Allah isteyen bekleyen herkese nasip eder inşaallah 😇🙏🏻🌸
🙏🏻🌸
inci.
Elif.
Betül.
Esma.
Gülru.
Zeynep.
Hayirli ve yuz gulduren bir evlat olur insallah.
Amiin inşaallah 🙏🏻 teşekkür ederim
Babasın ve annesinin isimleriyle uyumlu bir ad verin
Allah analı babalı büyütsün.
Beğendiğimiz isim uyumlu değil sanırım ama anlamı güzel
Adıyla büyüsün diyelim o zaman =))
Teşekkürler inşaallah 🙏🏻🌸
Saglikla kucagina almani dilerim. Asel ya da Dicle en beğendiğim kiz isimleri belki işine yarar🌸
Teşekkür ederim inşaallah 😇 Asel güzel isim
Allah analı babalı büyütsün anlamı güzel olan isimleri bakın
Teşekkürler öyle bulmaya çalışıyorum zaten
Rica ederim
Umarım sağlıklı olur. Güzel, iyi bir hayatı olmasını dilerim. Tebrikler 😊
Amiin 🙏🏻 Teşekkür ederim inşaallah 🙏🏻🌸
Ceydasu koy yakışır kızımıza : ) Rabbim analı babalı büyütsün...
Amiin teşekkür ederim 🙏🏻😇 güzel isim
Rica ederim nedemek : )
Anlamına ve caiz olup olmamasına bakın derim ben.
Tabii ki buna bakacaz eşim buna bakmadan ismini koymaz zaten
Amiin 🙏🏻 çok teşekkür ederim 🌸
Zeynep, Elif, Hümeyra, Almila, Alya, Azra, Hira, Hilal
Butun bunlardan Elif ismine takıldım desem.. 🙈
Evett biliyorum o da çok güzel
Teşekkür ederim 😇 popüler isme gerek yok hafif olması yeterli
🙏🏻 oluur teşekkürler 😇
Aşkınıza özel bir isim olsun bence kendinizi düşünerek koyun popüler diye bir ismi kullanmayın derim
Popüler bir isim aramıyoruz aslnda biraz hafif olmasını istiyoruz
Ada
Hazal
Defne
Elçin
Açelya
Defne.. güzel isim aklımda olan bi isimdi ama ailede 2 tane var
Eftalya
Deniz kızı demek aynı zamanda benim ismim kulağa hoş geliyor
Gerçekten çok güzelmiş
Teşekkür ederim
Özüm, Beril, Meyra, Deren, Buğlem. Çok sıradan bir isim olmasın da hangi isim olursa olsun kafasındayım ben...
Yeni kızım oldu biz Buğlem koyduk. Ecrin, Efnan, HiraNurda çok güzel isimlerden. Ben HiraNur olsun istedim eşim Buğlem koydu. Bu isimlerin anlamlarıda çok güzel.
Yaaa Allah bağışlasın çok güzel ismi var adı gibi yaşasın 🙏🏻 🧿
En beğendiklerinden bi kura kavanozu yap. Sevdiğin biri çeksin. Kız ismi olarak da Şeyma, Mısra, Efide, Lina isimleri hoş.
Mihrimah, Aybel, elay, ilaya bunlardan birkaçı güzel türk kökenli isimler
Elay: yüksek, ilin en güzel kızı
Aybel: aya hükmeden tanrıça
İlaya: ülkenin meleği
Çağla geldi aklıma.
Allah sizlerle büyütsün, yolu bahtı güzel olsun. 🙏
Amiin🙏🏻 Çok teşekkür ederim 😇
Lavinya acayip hoşuma gidiyor 🙂rabbim sag salim kucağınıza almayı nasip etsin❤️
Amiin inşaallah teşekkür ederim 🙏🏻🌸
Meyra
Anlamı aydınlanmak ve aydınlatmak.🌸
Nursima aden lavinya simay naz bunlardan biri olabilir ❤️
arap kökenli isim koyma da:)
Neden?
Türkiye araplarındanm 2 türlü isimleri de severim anlamı güzel olsun yeterli.. Ayırım yapanlardan değilim
Evet çok koyan var burada Türkçe ve ya Arapça olup olmamasına bakmazlar pek beğeniyorlar isimleri..
Modern dursun siye saçma sapan isim koyma bence
Yiooo modern bi isim aramıyorum
Rüya masal gibi isimler çok hoş mesela
Evett gerçekten öyle
Minel veya Mina olabilir
Minel güzel isimmiş gerçekten
Evet cennetteki inci tanesi anlamıda
Yaaa çok güzel 🙏🏻🌸
Allah analı babalı büyütsun melek olabilir
Teşekkürler inşaallah 🙏🏻
Rica ederim
Melis güzel isim
Selin
Çok güzel isimler teşekkürler 🙏🏻😇
Buse
Almila
Melis
Güzel isimler 😇 teşekkür ederim 🙏🏻
🥰🙏🏻
Yağmur güzel bir isim bence o olabilir
Evett çok güzel bi isim🙏🏻🌸
Masal, Mavi, Nurda, Gülbahar
Mavi.. Ne güzel bi isim aslında
Aynen Allah analı babalı büyütsün (bir de kızınızın ismini kararlaştırıp yazabilir misiniz güncelleyip, merak ediyorum da 😊)
Çok teşekkürler 😇 kesinlikle ismi belli olunca bu soruyu güncelliycem.. mavi ismini de çok severim ama bu sefer kaynanamla ters düşerim 🙄
Oyyyy Allah anali babali buyutsun insallah 🥰
Amiin inşaallah teşekkür ederim 🙏🏻😇
Adını Feriha koydum dendi mi
Hayır 😅
Diyimmi 😀
Yiooo deme 😅
Olur
Sağ ol ya
Kumsal çok güzel isim ben kıyamadım
Nasıl yani? Evet çok güzel isim
Koyamadim yazmak istedim yalnış olmus
Nasip olur inşallah size 🙏🏻
İnşallah ama 1 yeter bu zamanda
Hep öyle diyoruz bazen ama insan özlüyor küçük çocuk sevmeyi😊 benim ilk çocuğum bu ama tek kalsın istemem ki senin de çocuğun çok küçük değilse kardeşi olsun 🙈
Çok tatlı bu ama 🤯
Eveett🙏🏻😇
Asya çok güzel
Ahh bu ismi o kadar sevdiğimi ve istediğimi söylesem de kaynanamgil sorun ediyor
Kaynanan gile ne, onların karışmasına gerek yok onlar mı doğuracak cocuğu acıyı ceken sensin
Evet ama öyle diyince düşman oluyorlar ondan bosverdim
Leyla lidya benim kızın adı
Çok güzel 🙏🏻 Allah çocuklarınızı size bağışlasın
Teşekkür ederim Lidya cennet bahçesi demek. Düşünebilirsiniz anlamlı.
Evett biliyorum bunu aklıma koydum zaten😇🌸
Lebriz Gülriz Semiramis Ajda Gülfem Hürrem
Allah'ım gözlere bak gizem diyorum bben
Duru Hazal güzel mesela. Ahsen de olabilir
Narin
nehir asya ela sahra bunlar olabilir canım
Esila, almila, mira, güneş, derin, duru..
Pera, Haziran, Nilsu, Sadem, Bihter...
ELİS DURU
Elis düşündüğüm bi isimdi
Bence koy çok güzel bir isim kızım olursa koyucam
😇🙏🏻🌸 inşaallah
Elif
En sevdiğim isim ve anlamı..
Uzun boylu zarif kız anlamına gelir aynı zamanda dostluk anlamınıda içerir
Evett biliyorum 😇🙏🏻
🙃🙃
makbule koyun
Ne sanslisiniz ya bu ara herkes anniş oluyor 🤭🥹
Yaa evet ama burası deprem bölgesi enkazdan çıkanlar var genelde biz de onlardanız ama ilk çocuğum için heyecan çok var 😇🌸
Öyle tabii de korkuyla yaşıyoruz.. Hayırlısı diyoruz artık
Hira, Hafsa ♥️
En sevdiğim ve anlamlı gelen bi isim bu 🌸🙏🏻
Umay
Evett bunu da düşünmüştüm 🙏🏻🌸
Erva nasıl?
Güzel bi isim teşekkür ederim
Rica ederim🙏
Melisa
Evet güzel isim teşekkür ederim 🙏🏻😇
Çok teşekkürler 🙏🏻🌸
Uzay
Erkek olsaydı olabilirdi ama kızım olacak😇🙈
Uzay kız ismi diye biliyorum, unisex'de olabilir. Bence telaffuzu çok güzel, anlamı da öyle :)
😅 kizlarda duymadığım bi işim bu ama öyleyse düşünülebilir 🙈🙏🏻
Bir araştırın bence unisex muhtemelen ben bu isme sahip bir kız tanımıştım çünkü
Teşekkürler 🙏🏻 bakacam tabii ki
Ne demek
🙏🏻😇🌸
Yaren 🥲🥹
Evett güzel isim ama bu isim de ailede var
Bahar'da var
Tuğba yani siz bilirsiniz, ben hoşuma giden isimleri söyledim. Analı babalı büyüsün Allah ayağına taş değdirmesin 🥰
Bak bu olur işte 😇 teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim 😊
Çok teşekkür ederim 😇🙏🏻
Ne demek, Rica ederim 😊😊🤲🏻
😇🙏🏻🌸
😊🤲🏻🪷
Ada olabilir
Güzel isim🙏🏻
leyla sıla
🙏🏻 teşekkürler
Bilge ismi bana her zaman güzel gelmiştir..
Kız mı? Erkek mi?
Pardon kız mı ben unuttum yazarken
Kızın ismi (mehir) olabilir
Evett kız 😇 teşekkürler 🙏🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?