6 gün önce sezeryanla doğum yaptım ve 5. günde içte yanmam var. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı?

Kizlar merhabaa

6 gun önce sezeryanla doğum yaptım. Çok bitik durumdayim şu an. Çünkü ameliyat esnasında ilk önce belimden uyuşturdular acıyı hissettiğim için uyuttular. 4. Güne kadar her şey normaldi. 5 gün sağ tarımda bir acı bir acı anlatamam ağrı değil icinde bir yanma bir cayirtri çok kötü.. oturup büzüşüncee acı yok ama yatıp kalkarken yürürken sanki içimden bişey kopuyo gibi berbat bir acı. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı

6 gün önce sezeryanla doğum yaptım ve 5. günde içte yanmam var. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı?
Cevapla