Evli adamla birlikte oldum, hamile kalma şansım var. Ne yapmam lazım?

Eleştirmeniz icin degil fikir almak icin yazdim. 18 yaşındayım, patronum 30 yaşında ve evli, onunla birlikte olduk. Ve bu ilk ilişkim olduğu için bundan sonra benim korumam altındasın dedi. Hamile olabilirim, çünkü belirtileri var. Bi kaç hafta sonra test yapicam. Pozitif çıkarsa ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bana akıl verir misiniz?

Evli adamla birlikte oldum, hamile kalma şansım var. Ne yapmam lazım?
Cevapla