
Selamlarrr, uykulu ama keyifli bir gün geçirirken sorayım;
Aramızda anne baba olmak isteyen, kendini hazır hisseden var mı?

Selamlarrr, uykulu ama keyifli bir gün geçirirken sorayım;
Aramızda anne baba olmak isteyen, kendini hazır hisseden var mı?
20 yaşında anne oldum, zorlukları da var elbet ama çok güzel bir duygu. Mutluyken seninle mutlu olup üzgünken hissedip güldürmeye çalışıyor zaten çoğu zaman onun gelişimi yaptığı yeni şeyler en büyük mutluluk kaynağın oluyor.
Hayır hissetmiyorum. zaten aşk da inanmadığım için bir gün evlenir miyim ya da evlenecek kadar birini sevebilir miyim bilmiyorum. ama her zaman bir kızım olmasını istemiştim hayatımda umarım çok sevdiğim bir eşim ve kız çocuğum olur bir gün.
Açıkçası Türkiye'de çekilecek dert değil ya zaten üstümüzde bir dünya külfet var her şey bodoslama gidiyor kesinlikle baba olmak istemiyorum gerek maddi gerek manevi gerekse Türkiye'nin ilerisi asla yok
Bence o hazır olunmayan bir şey. Hamileliğimin 6-7 ayında yavaş yavaş “karnımda gerçekten bebek var galiba” diye kabullenmeye başladım ve doğum anına kadar anlayamamışım, gerçekten bebek olduğunun. Mucizevi bir olay cidden anne olmak.
Cevap
29Cevap
Ben dünyaya bir abi bir baba olmak için gelmişim gibi hissediyorum zaten de, bazen nasibe karşı elinizden bir şey gelmiyor..
Elbet en doğru zamanda nasipte varsa olur.
Nasipte yok gibi devam ediyorum hayatıma :) Yoksa beklenti üzer..
Ne şimdi ne de gelecekte böyle bir planım yok. Isteyen ve doğru düzgün bakabilecek insanlara nasip olur umarım.
Umarım
Bugün ki rüyamdan sonra bilemedim ahsjsk 1/2 senesi var ahahzhxj
Ahahah geçen ben de oğlum olduğunu görmüştüm, hayırlısı olsun 😅🩷
Ahahah herhalde amin canim 💕
Bunlara hazır olunmaz ki yaşayarak tatlanır insanda
Duygusal, ruhsal, maddi, manevi hazır olmak gerekir.
İşte orası öyle, ancak ben de onu soruyorum herkese
tam olarak olmasa da kısmen evet diyebilirim, insan özeniyor bazen aile kurmaya evlat sahibi olmaya, uygun biri çıkarsa olur, sen?
Hazır hissetmem ne değişecek hiçbir şey çünkü ortada evlenilecek kimse yok... o yüzden artık hiçbir şeye hevesim kalmadı
Hayır asla. Ne böyle bir sorumluluk almaya hazırım ne de yakın zamanda bir bebek istiyorum. Allah isteyene nasip etsin.
Bir çocuk isteği ile dolup taşsam da hazır olmadığımdan ve sorunlarımı aşmadan istemiyorum.
Hissediyorum anası nerde 😃
Bilmem bir yerlerdedir illaki😅
Evlilik bile çok erken gelirken anneliği hic düşünemiyorum bile
Eş olarak bile hissedemiyorum. Kaldı ki anne olmak çok üst bı level şimdilik ileri zamana alalım 🥰
Elbette buna hazırım. Ama doğru insanı bulabilirsem...
Doğru kişi bir çıkarsa karşıma evet hayalim aslında bu durum.
Anne olmaya hazırım ama eş olmaya hazır değilim
Hissediyorum ama önce kariyer yapmak istiyorum daha okul var
Hazırım çünkü madddi manevî herşeye sahibim bilmediklerimi de onunla beraber öğreneceğim, yanlız bence burada en önemli unsur baba, eğer beni mutlu edemeyecek birisi olursa çocuk istemem çünkü, mutsuz anne =mutsuz çocuklar
Evet hissediyorum tabi. Sana bişey diyebilir miyim bu arada?
Ben isterim ya 😅ama bil bakalim ne eksik
Çocuk mu eksik 😅
Hayir askim babasi 😂
Tüh, o büyük bir sorun 😅
Şimdi de hissetmiyorum ileride de hazır hissedeceğimi düşünmüyorum
Hissediyorum ama olurmuyum hayırr.
Anneyim zaten çıkışın yok :)))
Hissetmiyorum
Yok hayır bu büyük bir sorumluluk o da bende yok
Hissetmiyorum
Anneym ve mutluyum, iyi ki❤️
Çocuğum olsun istiyorum ama bilin bakalım ne eksik
olabilir sanırım bilmiyorum :)
şu an buna değil hiç bişeye hazır değilim
Hayır o sorumluluğu almam çok zor
Az çok hazır gibiyim diyebilirim
Evlenmek için bile hazır hissetmiyorum.
olduk zaten dünyanın en güzel duygusu
Anne olmaya hazırım
İstersen sana anne diyebilirim. 😂
obce bi koca bulayim da
Hayır evlilik kriterlerim arasında bile yok
Son 3 senedir fazlasıyla
Bi garı eksik olsa hemen olurum ahdhahus
Pek değil
Hissediyorum
Hayır tabi ki.
Hayır
Bu ülkede hayir
Hayır
Hazır değilim.
Hayır hissetmiyorum
Pek değil
Hayir
Evet
Hayır ahahhs
Hayır
hayır
Çok hazırım
He hissediyorum
Hissediyorum..
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?