Kimyasal gebelik yaşayanlar sonrasında nasıl hamile kaldınız?

Geçtiğimiz Mart sonu çok erken dönemde 2-3 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim. Fakat bi tuhaflık olduğunu hissediyordum. Çok geçmeden doktora gittim ve testlerde değerler düşük çıktı bi gebelik var ama sağlıksız olduğu için vücudun doğal yollarla onu attığını söyledi. Aslında bunun bi yandan iyi de bişey olduğunu ve hamile kalabildiğimi ne bende ne eşimde sorun olmadığını söyledi. 2 aya tekrar deneyebileceğimizi söyledi. Ardından Bir kaç hafta içinde düşük oldu ama inanılmaz ağrılıydı hiç böylesine bir ağrı yaşadığımı hatırlamıyorum. Sonrasında regl düzenim aşırı değişti normalde çok düzenliydi ve hiç ağrı yaşamazdım ama aşırı ağrılı regliler geçirmeye başladım ozamandan beri. Aynı şeyleri yaşayanlar var mı? Daha sonra nasıl hamile kaldınız tekrar? Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Kimyasal gebelik yaşayanlar sonrasında nasıl hamile kaldınız?
Cevapla