Çocuk & Ebeveyn Okulun ilk haftası geçti gitti, peki nasıl geçti veliler? Etipufflezzetli Takip Et FenomenGuru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Mini mini birler, çalışkan ikiler ve veliler nasıl geçti okulunuzun ilk haftası sevgili baba ve anneler?🙈🙈🙈 Okulun ilk haftası geçti gitti, peki nasıl geçti veliler? Cevapla Babalık Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı. Güzel ve sakin geçti. 1 4 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Senin okulunda mı açıldı 😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl Hayır abla ama benim için sakin bir hafta oldu 😂 Etipufflezzetli +1 yıl Şapşirik 😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl Teşekkür ederim 😂☺️
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Çocuğum yok sokakta bütün gün bağıra çağıra koşturan çocuklar okula dönünce eğlence bitti ne güzel eğleniyorduk ya 😃 1 2 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Yaaa ne tatlısın 😂 Yorumla tuba-sueda +1 yıl Bisiklet ve futbol takımı vardı çok alışmıştım 😃 Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl Sen dur bunlar iyi günlerin 😀 bi okuma başladında ben görürüm 😀 1 2 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Yok benimki daha 3 yaşında 😂 Yorumla _snow_ +1 yıl O zaman tadını çıkar 😀 Yorumla
Sadbut_true Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl iyi ki değilim dedim ben bile 1 2 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Neden 😂 Yorumla Sadbut_true +1 yıl Anaokulu için sayfa sayfa liste vermişler gerisini düşünemiyorum maddiyat bir yana birde uğraşması var incik boncuk isim yazmalar falan Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 738 cevap paylaştı. Şahane geçti bugün tatil diye ağladık bile 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Güzel ve sakin geçti.
Senin okulunda mı açıldı 😂
Hayır abla ama benim için sakin bir hafta oldu 😂
Şapşirik 😂
Teşekkür ederim 😂☺️
Çocuğum yok sokakta bütün gün bağıra çağıra koşturan çocuklar okula dönünce eğlence bitti ne güzel eğleniyorduk ya 😃
Yaaa ne tatlısın 😂
Bisiklet ve futbol takımı vardı çok alışmıştım 😃
Sen dur bunlar iyi günlerin 😀 bi okuma başladında ben görürüm 😀
Yok benimki daha 3 yaşında 😂
O zaman tadını çıkar 😀
iyi ki değilim dedim ben bile
Neden 😂
Anaokulu için sayfa sayfa liste vermişler gerisini düşünemiyorum maddiyat bir yana birde uğraşması var incik boncuk isim yazmalar falan
Ben gitmedim en son 2018 de bitti
Şahane geçti bugün tatil diye ağladık bile
bilemiyorum üniversitedeyim ben
Gayet güzel geçti ♡♡