Merhaba arkadaşlar sanırım hamileyim daha bir aylık evliyim sizce çok mu erken aldirmali miyim?

Korkularım var henüz 23 yaşındayım eşim 27 yaşında kendimizi toparlamak için Türkiye'den yurt dışına cslismaya gelmiştik sanırım hamileyim adetim 10 gün gecikti aileme soylemeye de korkuyorum bebeğime yeterli olamayacağıma da. Bizim biraz evliliği yaşama hayatın tadını çıkarma düşüncelerimiz vardı ben bu çocuğu aldırmali miyim hamileysem? Veya ne yaparsam düşer korkuyorum

Merhaba arkadaşlar sanırım hamileyim daha bir aylık evliyim sizce çok mu erken aldirmali miyim?
Cevapla